Als het een game is die ik echt wil zoals R&C dan kan het me niet zo heel veel schelen. Als er een CE was geweest had ik die zelfs gekocht.ShAmPi wrote: 09 Jun 2021 09:37 Ben ik de enige die geen probleem heeft met 75€ te betalen voor een game?
Vroeger waren mijn games duurder hoor in vergelijking met inflatie en wa nog allemaal
Maar dan koop ik de game wel fysiek. Digitaal staat deze aan 79,99 euro en eigenlijk is digitaal bij PlayStation altijd duurder dan fysiek.
Digitaal ga ik dus niet zo heel snel games kopen die ook fysiek beschikbaar zijn. Of ze moeten al een heel erg goedkope sale hebben ergens jaren na release ofzo. Maar dan was het ook geen game die ik echt heel graag wilde spelen
Als het een game is waarvan ik twijfel of ik hem echt heel leuk ga vinden, dan hangt het er vanaf of dit een game is die maanden na release ook nog makkelijk te vinden gaat zijn of niet. Vooral games die wat onder de radar blijven of van bepaalde uitgevers zijn, zijn vaak enkel op release beschikbaar en daarna niet meer te vinden