Re: Battlefield: Hardline
32Ik ook niet en kan het niet echt uit zijn post halenToon8 wrote:Ik zie niets redphilly
34Altijd leuk om dat soort dingen bij te kunnen houden via de Share-toets
35Kan iemand mij is vertellen hoe ik aan het mac-10 wapen geraak in de MP? Heb ergens gelezen dat het iets met uw camera te maken zou hebben.
36Je moet daarvoor 5 camera coins verzamelen. Die krijg door mensen te spotten via die cameras.redphilly wrote:Kan iemand mij is vertellen hoe ik aan het mac-10 wapen geraak in de MP? Heb ergens gelezen dat het iets met uw camera te maken zou hebben.
Geen idee hoeveel mensen je moet spotten voor 1 coin, ik gok een tiental.
PSN tichke
37Je moet er 8 spotten voor 1 cameracoin.redphilly wrote:Kan iemand mij is vertellen hoe ik aan het mac-10 wapen geraak in de MP? Heb ergens gelezen dat het iets met uw camera te maken zou hebben.
Beste plaats om cameracoins te behalen is tdm spelen op die map in het donker en de camera's plaatsen op de helipad. Met wat geluk kan je er 2 per match halen.
Je moet wel zorgen dat je de assignment voor de de mac10 al unlockt hebt, want anders tellen ze niet mee. Daarvoor moet je Professional assignment 1 patch en professional bronze service star 7 hebben