Re: Wat speel je op dit moment?

2251
Ik heb nu enkele uren in watch dogs legion zitten. Tot nu toe is het wel een leuke game door al de stealth mogelijkheden. Ik ben benieuwd of dat zal blijven boeien.

En ik heb gewoon een construction worker in mijn team gestoken. Die kan een grote drone oproepen en dan kan je gewoon overal rondvliegen. Dat maakt alles zo super easy. Geen reden meer om via de hoofdingang 10 bewakers te moeten ontwijken. Gewoon naar het dak vliegen en dan ergens binnen gaan. Of vaak zelfs gewoon landen waar een objective of collectible is.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2252
gamerke1992 wrote: 02 Jul 2021 09:44 Ik heb nu enkele uren in watch dogs legion zitten. Tot nu toe is het wel een leuke game door al de stealth mogelijkheden. Ik ben benieuwd of dat zal blijven boeien.

En ik heb gewoon een construction worker in mijn team gestoken. Die kan een grote drone oproepen en dan kan je gewoon overal rondvliegen. Dat maakt alles zo super easy. Geen reden meer om via de hoofdingang 10 bewakers te moeten ontwijken. Gewoon naar het dak vliegen en dan ergens binnen gaan. Of vaak zelfs gewoon landen waar een objective of collectible is.
Yup, zeer makkelijk op die manier. Enige spijtige vond ik dat die drones zo tergend traag zijn. Voor mij waren ze onbruikbaar om van punt A naar B te gaan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2253
Sanity penguin wrote: 02 Jul 2021 10:57
gamerke1992 wrote: 02 Jul 2021 09:44 Ik heb nu enkele uren in watch dogs legion zitten. Tot nu toe is het wel een leuke game door al de stealth mogelijkheden. Ik ben benieuwd of dat zal blijven boeien.

En ik heb gewoon een construction worker in mijn team gestoken. Die kan een grote drone oproepen en dan kan je gewoon overal rondvliegen. Dat maakt alles zo super easy. Geen reden meer om via de hoofdingang 10 bewakers te moeten ontwijken. Gewoon naar het dak vliegen en dan ergens binnen gaan. Of vaak zelfs gewoon landen waar een objective of collectible is.
Yup, zeer makkelijk op die manier. Enige spijtige vond ik dat die drones zo tergend traag zijn. Voor mij waren ze onbruikbaar om van punt A naar B te gaan.
Ja dat klopt wel. Meestal ga ik van A naar B met een auto en roep ik dan de drone op. Tenzij het maar 300 meter is ofso. Dan vlieg ik daar langzaam naartoe en scan ik ondertussen de mensen in de straat.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2254
paveman wrote: 02 Jul 2021 09:20 Zo he... alleen al het feit dat het trophy systeem er meer dan 12 jaar geleden al was....
Leuk weetje: Mijn eerste trophy was op 08-08-08 om 12:08:04!

Dit is mij nog maar een paar maanden geleden opgevallen. Datum alles 08 en tijd telkens -4 en nog is 08 :P

En dat was slechts een paar dagen nadat Uncharted 1 de trophy update kreeg (= 4 augustus 2008) en ik dacht dat dat de eerste game was met een trophy update? :think:
Mijn eerste trophy was dan ook om een eerste treasure te verzamelen in Uncharted en tegelijk dus ook mijn eerste trophy :lol:

Mijn eerste platinum was echter Burnout Paradise en daarna Skate 2. Uncharted is uiteindelijk in maart 2009 de derde geworden, ik heb een tijdje vastgezeten op crushing :P

En ik weet nu ook de oorzaak dat ik Bioshock niet heb uitgespeeld toen. Op 17 januari 2009 haalde ik de (toen) laatste trophy in de game en op 21 januari haalde ik de eerste trophy in skate 2. Maw: Ik heb Bioshock laten liggen ten voordele van Skate 2 en er dus nooit meer naar omgekeken tot nu...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2255
Wow... in Bioshock zit er wel een enorme difficulty spike tussen Fort Frolic en Hephaestus. Wat nog 'bazen' waren in Fort Frolic zijn nu plots normale vijanden...
Eerste vijand al veel ammo kwijt maar nog te overzien. Dan 2 vijanden tegelijk en helft van health packs en nog maar 1/3de ammo over van belangrijkste wapens. Niks leek ook maar iets van damage te doen terwijl normale vijanden meestal bij 1-3 shotgun shots wel dood zijn.

Ik ga dat stuk nog maar is opnieuw doen en dan proberen een headshot te doen met te cross bow, dat werkte heel goed op de bazen in het level ervoor maar een headshot is best lastig bij rondspringende en teleporterende vijanden :O
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2259
NTGSruler wrote: 03 Jul 2021 21:43 Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een Spider-Man game speel. Deze is inderdaad goed. Nog even bezig met deze want nog maar net begonnen. Benieuwd naar de Miles Morales game.
Beide games zijn heel goed. Miles morales is op vlak van gameplay vrij gelijk, buiten dan bepaalde krachten. Maar het verhaal heeft echt een eigen identiteit. En dat het op ps5 draait is ook een verschil natuurlijk.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2260
Ik ben vandaag op het werk en moet zeggen dat ik wel de drang voel om verder te doen met Spider-Man! :lol:
Goed teken, al zat ik nog maar in het begin van de game, heb wel al redelijk wat gebied vrijgespeeld.

Miles Morales ben ik daar vooral benieuwd naar hoe het speelt en eruit ziet op de PS5!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2261
Kolm wrote: 03 Jul 2021 17:47 Wow... in Bioshock zit er wel een enorme difficulty spike tussen Fort Frolic en Hephaestus.
Het is alweer jaren geleden dat ik de game gespeeld heb, maar dat herinner ik mij ook nog :lol: Ik ben blij dat ik hem altijd maar op de normale moeilijkheidsgraad heb gespeeld, dan kon ik nog rustig wat verkennen. Verder echt wel een heel goede game, enorm van genoten :)
Veel succes ermee! :cool:

Re: Wat speel je op dit moment?

2262
Kolm wrote: 02 Jul 2021 13:36
paveman wrote: 02 Jul 2021 09:20 Zo he... alleen al het feit dat het trophy systeem er meer dan 12 jaar geleden al was....
Leuk weetje: Mijn eerste trophy was op 08-08-08 om 12:08:04!

Dit is mij nog maar een paar maanden geleden opgevallen. Datum alles 08 en tijd telkens -4 en nog is 08 :P

En dat was slechts een paar dagen nadat Uncharted 1 de trophy update kreeg (= 4 augustus 2008) en ik dacht dat dat de eerste game was met een trophy update? :think:
Mijn eerste trophy was dan ook om een eerste treasure te verzamelen in Uncharted en tegelijk dus ook mijn eerste trophy :lol:

Mijn eerste platinum was echter Burnout Paradise en daarna Skate 2. Uncharted is uiteindelijk in maart 2009 de derde geworden, ik heb een tijdje vastgezeten op crushing :P

En ik weet nu ook de oorzaak dat ik Bioshock niet heb uitgespeeld toen. Op 17 januari 2009 haalde ik de (toen) laatste trophy in de game en op 21 januari haalde ik de eerste trophy in skate 2. Maw: Ik heb Bioshock laten liggen ten voordele van Skate 2 en er dus nooit meer naar omgekeken tot nu...
Leuke weetjes! :)
Mijn eerste trophy was 'pas' februari 2009... Ik meende al dat UC mijn eerste platinum was. Blijkt UC2 te zijn, dus alsnog redelijk correct, haha!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2263
met0t0 wrote: 04 Jul 2021 17:27 Het is alweer jaren geleden dat ik de game gespeeld heb, maar dat herinner ik mij ook nog :lol: Ik ben blij dat ik hem altijd maar op de normale moeilijkheidsgraad heb gespeeld, dan kon ik nog rustig wat verkennen. Verder echt wel een heel goede game, enorm van genoten :)
Veel succes ermee! :cool:
De vaststelling is dat vanaf dat punt eigenlijk alleen de cross bolt met headshots goed is, dat is een instant kill. Maar zonder headshots heb je 4-5 bolts nodig. Maw: Het werd 'kill, save, poging tot kill, load, kill, enz...' want anders ging je te snel door je ammo want je kan wel bolts recoveren na een upgrade, maar ik kreeg er dan maximaal 1 terug...

Maar ondertussen is het gelukt! Nu nog de challenge rooms DLC :O
paveman wrote: Leuke weetjes! :)
Mijn eerste trophy was 'pas' februari 2009... Ik meende al dat UC mijn eerste platinum was. Blijkt UC2 te zijn, dus alsnog redelijk correct, haha!
Tss... de uncharted games gewoon niet in de goede volgorde gespeeld :q:
Image
cron