Hier ook nog wel even zoet met alle games. Maar een mens moet mee met zijn tijd maar het wordt alsmaar moeilijker. VR is niet mijn ding en dan nu dat free-to-play gedoe... meh.
Ik kan ondertussen leven met DLC ( Dirt 5 season pass is nu in sale) maar de tijd dat je een game kocht met alle mogelijke content is verleden tijd.
Steeds moeten we geld neerleggen als we alles in een volledige game willen doen en zien ( main game + DLC), maar de kwaliteit bij release wordt alsmaar minder. F1 heeft nu een patch gekregen die raytracing eruit haalt om de game stabieler te maken. En iedereen vindt dat maar normaal. Daarbovenop is er weer een glitched trophy dat ze weer moeten patchen, en dit is al enkele jaren na elkaar het geval.

zucht.
Ik wou ook nog Mafia III spelen ( gratis bij plus en destijds ook DLC in Sale gekocht) maar na goed inlezen zal het hem niet worden. De game zit op patch 1.12 en die staat ervoor bekend dat trophies glitchen. Je moet als het ware de game in 1 sessie uitspelen ( game afsluiten mag je niet doen, rest mode wel) en hopen dat de game niet crashed want anders zijn bepaalde trophies weer niet haalbaar. De tracker voor geld en kills werkt niet naar behoren ( bij het afsluiten van de game wordt de tracker gereset). Je moet dus blijkbaar DOWNGRADEN naar patch 1.09 die blijkbaar feilloos werkt. Developers doen hier niets aan. Wraakroepend gewoon.
Ja ik begin mij hier serieus in te frustreren. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Gran Turismo 7 volledig afgewerkt is en alles naar behoren werkt. Dat is de game waarvoor ik een PS5 wou.
Wanneer krijgen we eens een deftige update van de UI van de PS5? Next-gen, maar themes, folders, opslagcapaciteit vergroten moet allemaal nog komen. Die eerste 2 is wel frappant want op onze PS4 kan het wel ( weliswaar ook na een update).
Het is de trend in de maatschappij. Geld neerleggen maar de service gaat alsmaar achteruit.