Re: Wat speel je op dit moment?

2285
paveman wrote: 26 Jul 2021 11:39 Die heb ik destijds als eerste geprobeerd. Toen ik daar na een paar pogingen achter kwam dat ie voor mij onmogelijk zou gaan zijn (ik speel amper shooters, heb helemaal niet zo'n vaste hand om snel goed te richten), heb ik de rest ook maar gelaten ;)
Ik speel ook nooit shooters. De FPV missies waren dan ook een ramp… Ik had beter wat makkelijkere missies als laatste gehouden. 😅
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2288
Heel herkenbaar! Die vond ik op Normal al pittig genoeg! Denk erom dat je goed tussen de soorten Magic switcht en vooral ook véél Magic (elementair) gebruiken! Eventueel met Elemental materia ook een bepaalde soort aan de gewone aanvallen van Cloud koppelen, waardoor je zo nu en dan ook wat vaker 'gewoon' kunt hakken ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2290
paveman wrote: 31 Jul 2021 10:39 Heel herkenbaar! Die vond ik op Normal al pittig genoeg! Denk erom dat je goed tussen de soorten Magic switcht en vooral ook véél Magic (elementair) gebruiken! Eventueel met Elemental materia ook een bepaalde soort aan de gewone aanvallen van Cloud koppelen, waardoor je zo nu en dan ook wat vaker 'gewoon' kunt hakken ;)
Heb het inderdaad ongeveer zo gedaan. 🙂 Aerith haar limit break planet’s protection komt heel goed van pas ook. Ben het hoofdstuk opnieuw moeten starten omdat ik met te weinig MP aan het gevecht moest beginnen… Had het eigenlijk niet in de gaten tot dat moment, dat op Hard je MP niet aanvult op die bankjes. 😣 *facepalm*
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2292
zenmaster wrote: 31 Jul 2021 13:20
paveman wrote: 31 Jul 2021 10:39 Heel herkenbaar! Die vond ik op Normal al pittig genoeg! Denk erom dat je goed tussen de soorten Magic switcht en vooral ook véél Magic (elementair) gebruiken! Eventueel met Elemental materia ook een bepaalde soort aan de gewone aanvallen van Cloud koppelen, waardoor je zo nu en dan ook wat vaker 'gewoon' kunt hakken ;)
Heb het inderdaad ongeveer zo gedaan. 🙂 Aerith haar limit break planet’s protection komt heel goed van pas ook. Ben het hoofdstuk opnieuw moeten starten omdat ik met te weinig MP aan het gevecht moest beginnen… Had het eigenlijk niet in de gaten tot dat moment, dat op Hard je MP niet aanvult op die bankjes. 😣 *facepalm*
Verreweg het meest irritante onderdeel van de Hard modus dat de MP niet herstel....
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2293
Yep… Zit nu ergens halfweg chapter 15. Kijk al uit naar de laatste eindbazen met weinig of geen MP. 🙄

Ondertussen terug begonnen / verder doen met Metal Gear Solid 4. Bezig met sommige emblems te farmen, dus console minstens 30 uur laten opstaan al om te beginnen. 😅 Heb 5-6 jaar geleden nog de platinum gehaald op mijn oude account en wil eventueel nog eens proberen hem op mijn nieuwe te halen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2294
zenmaster wrote: 02 Aug 2021 14:43Ondertussen terug begonnen / verder doen met Metal Gear Solid 4. Bezig met sommige emblems te farmen, dus console minstens 30 uur laten opstaan al om te beginnen. 😅 Heb 5-6 jaar geleden nog de platinum gehaald op mijn oude account en wil eventueel nog eens proberen hem op mijn nieuwe te halen.
Veel succes ermee, prachtige game, een van mijn mooiste gameherinneringen toen ik hem de eerste keer uitspeelde :)
Ik heb hem zodanig veel uitgespeeld dat ik het echt niet nog eens ga doen puur voor de platinum, da's mij iets te veel werk :lol:

Re: Wat speel je op dit moment?

2295
met0t0 wrote: 08 Aug 2021 17:01 Veel succes ermee, prachtige game, een van mijn mooiste gameherinneringen toen ik hem de eerste keer uitspeelde :)
Ik heb hem zodanig veel uitgespeeld dat ik het echt niet nog eens ga doen puur voor de platinum, da's mij iets te veel werk :lol:
Hehe. Heb hem ook al veel uitgespeeld… Ik kijk er ni echt naar uit, daarom dat ik zei proberen. 😅 Uitspelen op extreme is een uitdaging, maar ni het ergste vind ik. 8 of 9 keer uitspelen voor alle emblems, iedere keer opnieuw voor een iets andere statistiek… dat is irritant.
Topgame ja. Eerst was ik geen fan. Vond het, net als MGS3, vooral fanservice van Kojima. Heb het snel naast mij neergelegd want het zijn echt toppers. 🙂 Als ik ni zo’n grote fan was zou ik wel ni voor de platinum gaan. Maar zou mooi in het (korte) lijstje staan.
Image
cron