@Kolm: busted
Ik zou er niet te lang mee wachten eerlijk gezegd. Had graag de game gespeeld maar ja backlog anyone? Ik was al héél de week aan het twijfelen om de online trophies binnen te harken vanwege de ddos attacks. Toen ik las dat je de online trophy voor een match win in private session kan doen in je ééntje was ik verkocht! Natuurlijk toen ik de game wou downloaden zag ik dat er net iemand had gepost dat hij de trophies niet kon halen.. Dus wederom twijfel.
Gisteren zag ik dan dat er mensen waren die de trophies gehaald hadden.
Ik heb ze dan ook zonder problemen gehaald. Moest wel even zoeken naar private match. Je maakt een eigen netwerk aan ( private), ik koos voor CTF ( 2 vlaggen voor de win). Je zet je netwerk active. ( das al 1 trophy =》 netwerk maken). Dan ga je naar multiplayer =》 private match beta =》 je zoekt je eigen netwerk =》 join. Dan 2 vlaggen halen ( ik had geen tegenstrever) en terug een trophy voor online match te winnen. Terwijl kin je je loadout aanpassen ( ik heb gewoon een wapen gewisseld) en je 3 online trophies zijn binnen!
Gisteren was ik dan ook gemotiveerd om eerst die becomes the master trophy te halen voor ik verder ging met de campaign. Voor velen platinumbreker. De video's in de guide zijn goud waard, bekijk ze allemaal maar vooral de laatste deed mij sneller gaan. Ik heb de EPG, de EVO 8 shotgun en de ARC grenades gebruikt. Het is allemaal wat wennen maar oefening baart kunst. Op het laatst was het meer luckbased voor mij omdat ik regelmatig op de juiste snelheid zat maar er ergens 1 vijand niet dood was.