Door de 14 dagen gratis omruilen garantie van GameMania heb ik returnal die ik na een weekje al had uitgespeeld mogen omruilen voor Sackboy en een waardebon toffe deal.
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2207De main game normaal? Geen weet van DLC. Bij LN is het wel de Complete editie.paveman wrote:Sinking City incl. de day 0 DLC?
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2209Ik was benieuwd naar wat voor game het is en las wat commentaar over day 0 DLC, vandaar de vraag...RoyVdW wrote: 04 Sep 2021 22:19De main game normaal? Geen weet van DLC. Bij LN is het wel de Complete editie.paveman wrote:Sinking City incl. de day 0 DLC?
2210Hatsa, weer doorverkocht voor 25 euro.FGras wrote: 22 Aug 2021 15:56 Ratchet & Clank: Rift Apart
Tweedehands voor 30.-
2 weken geleden was de gemiddelde prijs nog 50 euro voor tweedehands. Dat is hard naar beneden gezakt!
Nevernooit dat ik een game nog nieuw koop voor 80.- :’)
2211Dishonored Definitieve Editie en Dishonored 2 beide voor amper €10.
Heb de demo vd 2e uitgespeeld en vond het wel interessant ik kon moeilijk stoppen. Kiezen hoe en waar je iets aanpakt. Stealth of chaos het heeft beide iets in combinatie met die krachten.
Heb de demo vd 2e uitgespeeld en vond het wel interessant ik kon moeilijk stoppen. Kiezen hoe en waar je iets aanpakt. Stealth of chaos het heeft beide iets in combinatie met die krachten.
2212Mooie deal!RoyVdW wrote: 26 Oct 2021 23:01 Dishonored Definitieve Editie en Dishonored 2 beide voor amper €10.
2213Nu nog eens spelen?RoyVdW wrote: 26 Oct 2021 23:01 Dishonored Definitieve Editie en Dishonored 2 beide voor amper €10.