Re: Quick News Topic

1667
NTGSruler wrote: 03 Sep 2021 08:30 Er komt volgende donderdag een nieuwe PlayStation showcase. Hopelijk met nieuwe beelden en gameplay van Gran Turismo 7!
https://blog.playstation.com/2021/09/02 ... -thursday/

Battlefield 2042 hou ik ook in de gaten. Er zou binnenkort een bèta moeten zijn, maar de aankondiging komt maar niet. De game staat gepland om te releasen op 22 oktober... En er is een editie die een week eerder toegang geeft om de game te spelen. Ze gaan mogen rap zijn daar bij Dice.. Ik kijk wel uit naar deze game. De hazard mode zou warzone in CoD wel eens van de kaart kunnen vegen. Ben hyped voor deze!
Gerucht is op dit moment dat de bèta van Battlefield 2042 op 22 september zou beginnen... Afwachten of dat klopt :q:
Image

Re: Quick News Topic

1668
Nog nooit Crysis gespeeld, maar het sprak mij al langer aan. Nog één voordeel aan het eindeloos recycleren van sommige games, dat ge er gerust enkele generaties voor kunt wachten om ze te spelen :lol:
Gelukkig dat Metal Gear Solid V: The Phantom Pain voor PS4 nog niet offline gaat. De basissen van andere spelers binnendringen vond ik altijd wel spannend en een leuke toevoeging. Zeker omgekeerd als ge teruggeroepen werd om uw basis te verdedigen.

Re: Quick News Topic

1669
Korte samenvatting van de PS5 showcase:
- Star Wars: Knights of the old republic remake aangekondigd (geen beelden)
- Project EVE beelden
- Tiny Tina's Wonderland release 25 maart 2022
- Forspoken release lente 2022
- Tom Clancy's Rainbow Six Extraction release januari 2022
- Alan Wake Remastered release 5 oktober 2021
- GTAV PS5 release maart 2022
- Ghostwire Tokyo
- Marvel Guardians of the galaxy release 26 oktober 2021
- Vampire the masquerade Blood Hunt release 2021
- Deathloop release 14 september 2021
- Kid A mnesia release november 2021
- Tchia
- Uncharted Legacy of Thieves collection: Uncharted 4 en The lost legacy remaster voor PS5 en PC. Release early 2022
- Marvel Wolverine (Insomniac games)
- Gran Turismo 7 beelden release 4 maart 2022
- Marvel Spiderman 2 (Insomniac games) release 2023
- God of War Ragnarök: eindigde met een meisje dat zei 'you'll get your answers soon enough' :lol:
- Horizon Forbidden West
Image

Re: Quick News Topic

1671
NTGSruler wrote: 09 Sep 2021 22:49 Yes!!!!! Maart!!!!!!! :love:
Eindelijk. Laat ons hopen dat de game niet uitgesteld wordt. Eindelijk een game om naar uit te kijken op PS5.
Ik hoop dat ik het goed verstaan heb want het kwam niet in de beelden van Gran Turismo 7 langs maar werd later door Hermen Hulst gezegd :P

Edit: Artikel zegt 4 maart 2022
Image

Re: Quick News Topic

1675
paveman wrote: 13 Sep 2021 11:44 Zou mooi zijn als ze 4 maart gaan halen!! Alleen jammer dat ze dan een dag te laat zijn voor de verjaardag van Marty... :P
Als volgend jaar nu een schrikkeljaar was geweest was ie wel op de 3de uitgekomen :lol: want dan valt 3 maart op een vrijdag


Image

Re: Quick News Topic

1677
Uurrghh echt erg dat dit verkloot wordt door een enkeling. Sommige "gamers" zijn tegenwoordig zo gefrustreerd, niet normaal.
Titanfall 2 is ook zoiets, ééntje die constant ddos attacks doet.
Modern Warfare Warzone krijgt EINDELIJK met de launch van de nieuwe Call of Duty een anti cheat systeem. Een probleem vooral op pc, maar ook op console. Ik ben nu niet echt in Warzone verdiept, maar het verpest de speelervaring voor zėėr velen. Ongelooflijk eigenlijk.
Zelfde verhaal met Battlefield 2042. Tijdje terug waren er geruchten dat de beta wordt uitgesteld omdat ze zagen dat er online enorm geïnvesteerd werd in cheats. Voor een beta!! Dus was het gerucht dat Dice dit eerst nog wil/wou aanpakken. Frustrerend hoe mensen gewoon honderden euro's neertellen voor cheat en dergelijke. Kan ik met mijn hoofd niet bij. Speel gewoon de game.
De ganse focus op online spelen heeft dit toch ook wel teweeg gebracht denk ik.
Evolutie zeker?
Image

Re: Quick News Topic

1679
Ik heb ook het vermoeden dat Sony geen nieuwe updates voor PS3/PSVita games meer toestaat sinds dat je geen nieuwe games meer kon publishen ervoor (was ten tijde van aankondiging store sluiting). Aangezien de PS4 versie een update nodig had om het te fixen, is dat bij de andere versies waarschijnlijk ook het geval waardoor het dus niet lukte om het te fixen voor PS3 en PSVita.
Image

Re: Quick News Topic

1680
Star Wars: Knights of the Old Republic remake klinkt heel goed! :D

Heel jammer nieuws van LittleBigPlanet ;( Al die mooie levels, ik kan mij inbeelden dat die toch nog altijd wel regelmatig gespeeld werden... Maar de meeste PS3 games zullen nu wel uitsterven qua online gedeelte.