Allemaal geldige punten Paveman. Alleen het pushen naar online valt vind ik wel mee. GT Sport was bedoeld met een focus op online racen. Tis maar omdat de community zwaar erin hakte dat er geen sp content was, buiten de povere arcade mode, dat PD hier mee aan de slag ging. GT Sport is nu vandaag echt een volwaardige racegame. Die 30 uurtjes waar ik over sprak, pak maar gerust het dubbele. Je hebt de campaign met zéér veel races, experience mode waarin je bijna alle circuits verdeeld in stukken goud kunt halen, er zijn de licenses om goud te halen en dan uiteraard de arcade mode waarin je zelf races kan uitstippelen. Dan heb je als je wil nog de Lewis Hamilton DLC (betalend), waarbij je 10 races platinum kunt halen wat blijkbaar zéér moeilijk is.
Soit kwestie GT7: zeker allemaal terechte punten. Online only irriteert mij ook en dan voornamelijk voor het feit dat we eigenlijk 80 euro gaan betalen om na een paar jaar wanneer de stekker uit de servers worden gehaald met een waardeloze game zitten omdat je de sp zelfs niet zal kunnen spelen (tenzij ze een patch uitbrengen). Uiteindelijk zijn we toch altijd online verbonden met onze console en PSN down valt de laatste tijd ook zéér goed mee. Maar toch, het is zeker een punt, waarom moet het online only zijn?
Kwestie trophies is het wat moeilijk voorspellen, maar ik vermoed dat er wel wat online trophies zullen in zitten. Ik hoop alleen geen 323 daily races, 91 poles en zoveel overwinningen behalen!
Voor de rest is dit een release day aankoop voor mij, maar dat was denk ik al duidelijk.
Ik moet je trouwens niet overtuigen: maar er is ook nog het stukje VR waar nog niets is over gezegd. Kan nog wel interessant worden, al zegt het mij persoonlijk volledig niets.