Re: Quick News Topic

1685
Klopt. En jammer. Alleen vraag ik mij af wat ze gaan doen met diegene die early access hadden tot de game op 15 oktober? (week voor de initiële release)
19 november is nu ook zo ver niet meer af uiteindelijk, een maand langer vind ik nu niet overdreven.

Heb al meer zorgen voor Gran Turismo 7 waarbij de release op 04 maart 22 veranderd is in "planned" release op 04 maart 22 :?
Als GT7 wordt uitgesteld zal het voor het eind van het jaar worden vrees ik.

En nog een bedenking: GT7 zou launchen paar weken na de nieuwe Horizon...
Image

Re: Quick News Topic

1686
@GT7
Ik had dat al ergens gelezen van "planned" maar kon het niet meer terug vinden

Ik dacht dat ze de beta hadden uitgesteld zodat het niet gelijktijdig met de beta van COD Vanguard zou lopen. Die beta was namelijk afgelopen weekend en vanaf vandaag de open beta. En ik dacht dat BF2042 de beta had staan rond de 22ste

Maar als je nu ook ziet wat er dan allemaal in de eerste paar maand uitkomen van 2022:

Rainbow Six Extraction – januari 2022 (PC, PS4, Xbox One, PS5, XSX)
Elden Ring - 21 januari 2022 (PS4, Xbox One, PC, PS5, Xbox Series X/S)
Horizon Forbidden West - 18 februari 2022 (PS5, PS4)
Destiny 2: The Witch Queen – 22 februari 2022 (PC, PS5, Xbox Series X PS4, Xbox One, Stadia)
Saints Row – 25 februari 2022 (PC, PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One)
Gran Turismo 7 - 4 maart 2022 (PS5)
Tiny Tina's Wonderlands - 25 maart 2022 (PC, PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One)
GTA 5 - maart 2022 (PS5, Xbox Series X)
GTA Online - maart2022 (PS5, Xbox Series X)
WWE 2K22 – maart 2022
Marvel's Midnight Suns – maart 2022 (PC, PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One Switch)
Image

Re: Quick News Topic

1690
Als dat inderdaad klopt dan is dat wel even een 'big oof' voor Sony want Sony loopt al heel de tijd hiermee te pronken... :?

Anderzijds... IGN en reviews vind ik niet echt een goeie combinatie of toch niet een combinatie die in mijn lijn ligt van hoe ik games beleef.
Image

Re: Quick News Topic

1691
Kolm wrote: 20 Sep 2021 14:05 Als dat inderdaad klopt dan is dat wel even een 'big oof' voor Sony want Sony loopt al heel de tijd hiermee te pronken... :?

Anderzijds... IGN en reviews vind ik niet echt een goeie combinatie of toch niet een combinatie die in mijn lijn ligt van hoe ik games beleef.
Idd, ook niet bepaald mijn bron van objectieve info. Ze zijn in het verleden (wat mij betreft) al meermaals de boot in gegaan met grote games:
Black OPS 3 (te hoge score) of Alien: Isolation (belachelijk lage score), om nog maar te zwijgen van de 9,6/10 die Fortnite: Battle Royale kreeg :lol:
Image