Re: Wat speel je op dit moment?

2328
Met de nieuwe trailer van GT7, terug GT Sport aan het spelen. Bedoeling is de volledige campagne op goud te zetten.
Vreemd hoe in rallycross ik nergens geraak met stuur, maar met controller zonder al te veel problemen win. Nog steeds geconditioneerd met controller precies :D Met stuur proberen beter te worden terug.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2329
paveman wrote: 13 Sep 2021 13:11 Nou.... dat ben ik niet met je eens, hoor. MGS V is écht de magnum opus van Kojimbo als je het mij vraagt. He left with a bang! Genoeg filmische momenten, genoeg verhaal (vooral in het eerste deel van de game) en absoluut zeker sneaken! Ik had dezelfde vraagtekens/twijfels voordat ik begon, maar wat ben ik blij dat ik tóch heb doorgezet. Van twijfels over of het wel een 'echte' MGS was en als iemand die geen fan is van open wereld games ook mijn twijfels of er überhaupt wel iets in zou zitten wat me aan zou spreken (als liefhebber van sneaken had ik toch voorkeur voor kleinere omgevingen) én iemand die in eerste instantie ook zeker niet door Ground Zeroes overtuigd was ben ik gegaan naar iemand die compleet overdonderd is door MGS V en is het uiteindelijk, samen met de eerste (op PS dan, lang leve nostalgie!) mijn favoriete MGS geworden!
Ik was op zoek naar een omschrijving van mijn gevoel bij MGS V en dit vat het perfect samen :D

Re: Wat speel je op dit moment?

2331
Je moet wel de goede kant op gaan. Ik weet dat in 1 richting er een hele sterke normale vijand staat en daar moet je nog niet heen. Maar met soul arrow kan je ze toch van een afstandje neerschieten :lol:
Net even gekeken maar blijkt dat ik geen enkele trophy heb. Dacht dat ik deze game wat meer gespeeld had. Met de PS3 versie had ik alleen Phalanx verslagen :shh:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2332
Marty wrote: 14 Sep 2021 08:41 Je moet wel de goede kant op gaan. Ik weet dat in 1 richting er een hele sterke normale vijand staat en daar moet je nog niet heen. Maar met soul arrow kan je ze toch van een afstandje neerschieten :lol:
Net even gekeken maar blijkt dat ik geen enkele trophy heb. Dacht dat ik deze game wat meer gespeeld had. Met de PS3 versie had ik alleen Phalanx verslagen :shh:
Dat verklaart veel :lol:

Ik heb het opgezocht en die vijand beschrijven ze als bijna onmogelijk op het begin :p Ik had die wel voor 90% kunnen verslagen. Dus als ik toen een juiste rolbeweging had gemaakt zou ik die verslaan hebben. Dus nu voel ik mij een beetje fier.

Wel jammer dat al mijn souls daar nu liggen, ik zou die graag gaan ophalen. Misschien dat ik dus nog 1 keertje probeer.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2334
Dat is zeker mogelijk, maar als ie weer dood gaat voordat ie de souls heeft, zijn ze allemaal kwijt. Of je komt zover dat je je souls hebt en daarna meteen weer dood gaat, kun je weer terug naar je souls

Hier nog wat tips: (Dark Souls, maar principe is het zelfde)


Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2336
Demon's souls remake update.

3 bosses verslagen tot nu toe. Wat een pittige game :p Vergeleken met dit was returnal piece of cake.

Ik heb ook geleerd dat ik dit moet spelen als mijn vriendin niet in de buurt is. Ze begrijpt niet waarom ik niet zomaar even kan kijken naar haar en kan reageren :lol:

Er is ook geen echte pauze knop. Ik gebruik nu de foto modus als ik even iets wil opzoeken. Maar als je online speelt kunnen spelers je dan wel blijkbaar nog invaden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2337
Ben begonnen met Heavy Rain. Completion weer 10% naar beneden… 😭 haha.
Heb deze redelijk snel na de release platinum gehaald dus het is alweer meer dan 10 jaar geleden.
Een speciale ervaring en vond het verhaal wel oké. Zat ook maar te twijfelen om Death Stranding te beginnen. Ligt hier klaar, maar de PS5 director’s cut lijkt me de moeite om te wachten tot ik een PS5 heb.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2338
Rise of the tomb raider... nog steeds :lol:

Maar ondertussen hoef ik enkel nog 20 score attacks te doen en de cold darkness DLC.
Baba Yaga DLC en Lara's nightmare (onderdeel van croft manor DLC) heb ik vandaag gedaan.
Dat was net genoeg om eindelijk een keertje echt 91.00% completion te halen! :party:
Ik was al een paar keer tot 90.9x gekomen om dan een nieuwe game te starten :q:

Verder nog steeds de wekelijkse GTAV sessie voor de criminal mastermind trophy. We zijn nu met de 3-player variant met act 2 bezig.

Afgelopen week nog veel zitten helpen met Max Payne 3 voor de servers gingen sluiten.
In singleplayer moet ik daar nog chapter 13 en 14 voor de New York Minute trophy maar chapter 13 is een beetje moeilijk aan het doen. Ofwel stom doodgaan of uiteindelijk zonder ammo zitten omdat ik waarschijnlijk een ammo box gemist heb. Deze gaat nog even duren voor ik hem goed door heb want het is ook een erg lange chapter.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2339
@Kolm: Super! Wou dat ik het kon. Ik ben zelf nog niet aan alle DLC begonnen. En dan die score attacks nog… En dan Shadow of the Tomb Raider nog. 😅
Wel nice, uw completion percentage. 🙂👍🏻

Wel goed dat je geen online trophies van MP3 meer moet doen. Ik zou gek worden als ik voor de platinum wou gaan… 🥲
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2340
zenmaster wrote: 18 Sep 2021 22:19Zat ook maar te twijfelen om Death Stranding te beginnen. Ligt hier klaar, maar de PS5 director’s cut lijkt me de moeite om te wachten tot ik een PS5 heb.
Ik heb ook al een aantal keer getwijfeld om hem in een sale te kopen, maar gelukkig niet gedaan. Ik ga wel voor de volledige ervaring op PS5 :)
Wel iets totaal anders dan MGS natuurlijk :lol:
cron