Re: Gaming voornemens 2021

77
Zoals Kolm al zegt: completition naar omhoog krijgen is praktisch onmogelijk als ge af en toe nieuwe games wilt opstarten :silly:
Mijn voornemen bij een nieuwe game is om hem altijd uit te spelen, dus dan eindig ik nog relatief goed qua completition. Sommige games geven makkelijk trophies, andere iets minder, dus dan blijf ik zowat rond de 50% hangen. Veel games die ik vroeger opgestart heb, heb ik nooit afgewerkt, daar ga ik ook niet meer aan beginnen :-"

78
paveman wrote: 01 Jan 2021 00:56 Mijn gaming voornemens voor 2021 zijn:
- Backlog < 35 games krijgen/houden, zonder nog games weg te strepen
- Completion van 77,5% halen
- PS3 backlog dan toch maar volledig wegwerken
Niet veel doelen, maar momenteel zit ik zelf ook even iets minder in de games (wees gerust; komt vanzelf wel weer). Ik ben benieuwd naar jullie doelen!
Oké, die backlog doelen schieten niet echt op, maar.... completion van 77,5% is bereikt! :party:
Image

80
paveman wrote: 20 Sep 2021 09:19
paveman wrote: 01 Jan 2021 00:56 Mijn gaming voornemens voor 2021 zijn:
- Backlog < 35 games krijgen/houden, zonder nog games weg te strepen
- Completion van 77,5% halen
- PS3 backlog dan toch maar volledig wegwerken
Niet veel doelen, maar momenteel zit ik zelf ook even iets minder in de games (wees gerust; komt vanzelf wel weer). Ik ben benieuwd naar jullie doelen!
Oké, die backlog doelen schieten niet echt op, maar.... completion van 77,5% is bereikt! :party:
Nice! Niet simpel als je zoveel games speelt.
Ik zat op 85, maar nu weer naar 78 door een “nieuwe” game (Heavy Rain). Makkelijke platinum dus komt ook wel weer goed.
Image

81
Klopt! En eerder een hoop PS+ games uitgeprobeerd, 1/2 trophies gehaald en tot de conclusie gekomen dat t toch mijn type game niet was (ondanks dat ik vind dat ik best een brede smaak heb). Zie dan maar weer eens op een leuk niveau uit te komen ;). Ik geloof dat ik rond de 60% zat...
Image

84
paveman wrote: 01 Oct 2021 17:14 Yes!! Go for it!! Misschien toch iets realistischer te behalen dan GT5 platinum op het moment... ;)
Is maar hoe je het bekijkt...
Theoretisch kan hij op een paar minuten de GT5 platinum halen als het van de eerste keer lukt om goud te halen :lol:
Probleem is alleen dat hij nog niet weet hoeveel keer hij nog nodig heeft om goud te halen :q:
Image

85
Paveman :lol: Met wat doorzettingsvermogen moet dit gewoon lukken! GT5 ook, maar daar is alweer meer skill voor vereist, TLOU kan ik al meer een walktrough raadplegen als het nodig is.

En ja ik beken, ik heb fun met TLOU. Fantastische game en je wil constant verder vooruit ermee. Alleen is het gewoon doodjammer dat de trophylijst voor de helft bestaat uit alle collectibles verzamelen. 135 in totaal en het speelt gewoon niet fijn om constant youtube te volgen, game op pauze te zetten, weer verder doen... Vooral omdat je die optionele conversaties niet wil missen. Vandaag weer een volledige chapter gedaan, zit nu in County Jackson dacht ik voor diegene die het zich nog herinneren :)
Image

86
Mooi allemaal. 👍🏻 Ik neem geen gaming voornemens meer. #zielig #depressief
Nee, serieus 🤣 ik ga niet veel tijd hebben de komende maanden. Drie games maar heb ik klaarliggen. Vier eigenlijk, maar begin wat te twijfelen over The Last Guardian omdat iedereen maar klaagt over de besturing. 🤔?
Voor de rest moet ik eens beginnen kijken wat ik nog wil inhalen. Ooit.
Image