Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
826De vuiligheid in kwestie betreft stuifmeel en ander plantaardig materiaal jongens...
De koeienweide opgezocht dan?Elexus wrote:De vuiligheid in kwestie betreft stuifmeel en ander plantaardig materiaal jongens...
Nee, maar ik woon vlak naast een bos dusja.Captain Witwicky wrote:De koeienweide opgezocht dan?Elexus wrote:De vuiligheid in kwestie betreft stuifmeel en ander plantaardig materiaal jongens...
Wat het bos niet moet hebben vind je op je wagen zeker?Elexus wrote:Nee, maar ik woon vlak naast een bos dusja.Captain Witwicky wrote:De koeienweide opgezocht dan?Elexus wrote:De vuiligheid in kwestie betreft stuifmeel en ander plantaardig materiaal jongens...
Daar komt het op neer ja. xDCaptain Witwicky wrote: Wat het bos niet moet hebben vind je op je wagen zeker?
Ik weet nie hoe dat in Belgie is, maar hier in Nederland ligt er zo goed als nooit diarree op auto's.Captain Witwicky wrote:Of langs de Diarreesnelweg?gamerke1992 wrote:BozeGozerXrd wrote:Of ze woont op duiventoiletstraat 13.
Of misschien modderpoellaan 13?
Je kunt het ook een synoniem noemen voor een riolering...BozeGozerXrd wrote:Ik weet nie hoe dat in Belgie is, maar hier in Nederland ligt er zo goed als nooit diarree op auto's.Captain Witwicky wrote:Of langs de Diarreesnelweg?
Heb je zo'n zalfje of eens andere zeep geprobeerd?Elexus wrote:Daar komt het op neer ja. xDCaptain Witwicky wrote: Wat het bos niet moet hebben vind je op je wagen zeker?
-- handen zijn uitgedroogd
Ja d'r ligt hier genoeg bodycrème en lotion maar meh, daar worden ze dan weer te vettig van.Captain Witwicky wrote: Heb je zo'n zalfje of eens andere zeep geprobeerd?
Je moet die handcrème van de rituals kopen, die trekt onmiddellijk in Als verpleegkundige zijn mijn handen continu droog door alle alcohol die ik moet gebruiken en dan is die handcrème toch echt wel een wondermiddelElexus wrote:Ja d'r ligt hier genoeg bodycrème en lotion maar meh, daar worden ze dan weer te vettig van.Captain Witwicky wrote: Heb je zo'n zalfje of eens andere zeep geprobeerd?
Heeft iemand je binnen gesloten tot je je paper af hebt?met0t0 wrote:--- Nog veel werk voor de paper, morgen om 16u de deadline
--- Vandaag waarschijnlijk nogal warm en mooi weer, maar ik kan toch niet buitenkomen