NTGSruler wrote: 13 Oct 2021 18:12
Welke wishlist is dat Kolm? Kan dat in de Store zelf? Of hou je zelf een lijstje bij?
Die van de store zelf en dan op PC. Al zou je ook een site als psprices.com kunnen gebruiken.
Toen de oude store weg ging en dus ook de wishlist had ik alles wat er toen instond naar een bestand gekopieerd en deed ik het een tijdje zo omdat de PC store geen wishlist meer had.
Vaststelling: Een game moest toen al erg hoog op de wishlist staan voor ik bij een sale een keertje naar de prijs ging kijken. Dus in zekere zin is de wishlist in de store zelf gewoon een voordeel voor Sony. Het maakt het makkelijker om snel te zien of er een sale is op iets wat je misschien wil en daardoor de kans dus ook groter dat je wat koopt.
@paveman: Er was vroeger ook nog een nummer 4: Iemand in mijn lijst speelt iets dat ik niet ken en ik ga opzoeken wat het is, stel vast dat het er leuk uitziet en voeg het toe aan wishlist of koop het als het op dat moment in sale staat.
Maar tegenwoordig komt er zoveel uit en spelen mensen zoveel rare dingen dat dat eigenlijk niet meer voorkomt