Re: Quick News Topic

1713
Maar de volgende game van blue point is geen remake maar een originele game:
Bluepoint en PlayStation werken al jaren nauw samen en het komt dus niet als verrassing dat Sony de studio nu heeft overgenomen. Volgens een interview die onze Amerikaanse collega's hielden met Hermen Hulst en Marco Thrush van Bluepoint zal de studio zich gaan richten op het maken van eigen games in plaats van remakes. Op dit moment zal de studio nog niet de volgende game aankondigen. Het is nog niet bekend wanneer de volgende game van Bluepoint zal worden onthuld.
Image

Re: Quick News Topic

1718
:lol: dat is dan misschien weer niet helemaal nodig, maar lijkt me zeker niet verkeerd als dit echt zou zijn.
Even los van Konami/Kojima animositeit; aangezien Konami geen console games meer wil maken (behalve eFootball/Pes, maar met die nieuwe opzet lijkt me dat ook gedoemd te mislukken) misschien wel een idee dat Sony/andere partijen meer IP's over gaan nemen...
Image

Re: Quick News Topic

1721
Forum PSNP wrote:It’ll be open world with towers you have to climb, 4000 collectibles, and leveled gear (Sorry Sam, your level 5 night vision goggles can’t see in this level 10 area).
Deze reactie is wel goud! :lol:
Ik help je hopen dat deze er aan komt. Geen idee wat de kwaliteit gaat worden, aangezien er waarschijnlijk een grotendeels nieuw team op zal zitten, maar hopelijk iets dat trouw blijft aan de eerdere games en niet, zoals voorgaande reactie, een typische Ubi-formule gaat krijgen.
Image

Re: Quick News Topic

1722
:D Inderdaad, er zitten nog wel goede reacties tussen. Is gewoon nog maar eens duidelijk hoe men over Ubisoft en microtransacties in het algemeen denkt.

Ik hoop dat het een goede oude stealth game wordt met epische muziek. Boy, wat was het leuk om die games te spelen. In die tijd waande ik mezelf Sam Fisher :girl:
Image

Re: Quick News Topic

1725
Ik ga de Uncharted-film zeker ook bekijken als de reviews wat meevallen.

En een nieuwe Splinter Cell-game? Blacklist vond ik heel goed, maar zouden ze dat in deze tijden opnieuw maken? Een grotendeels lineaire stealthgame zonder te veel focus op multiplayer en microtransacties, zou zeldzaam zijn :think: