Ik ben de eerste keer door amateur en professional gegaan in co-op. En in mijn herinnering was dat redelijk gerushed zodat de totaaltijd onder de 5u zou zijn en ik dus de infinite RPG zou krijgen. Gevolg daarvan is dat ik dus behoorlijk wat geld tekort kom nu.Marty wrote: 06 Oct 2021 18:33 Ik was even bij mijn Resident Evil 5 trophies aan het kijken en ik heb die trophy al behaald voordat ik veteran en professional had uitgespeeld. Maar ik dacht dat er iets van een glitch was met de rotten egg maar geen idee of die nog werkt
Er is inderdaad de glitch waarbij je eieren (rotten egg is beste, maar gold egg geeft ook al veel) kan dupliceren met een tweede account op je PS3. Uiteindelijk duurt dit ook wel een tijdje want ik heb maar 3 rotten eggs. 1 toendertijd gekregen voor de trophies en 2 gevonden in mijn playthroughs nu. Dus eerst moet ik die nog dupliceren tot ik er 45 heb voor ik enigzins up to speed ben. Geen idee wat het snelste zou zijn uiteindelijk. En dat in de veronderstelling dat de glitch nog werkt natuurlijk.
Maar euh... jij hebt de versus trophies nog niet, interesse?