Re: Het budgetgaming-topic

722
NTGSruler wrote: 20 Sep 2021 08:16 Mijn idee zou zijn: als een PS4 game een patch krijgt voor op de PS5 ( update graphics bijvoorbeeld), dat het de moeite waard is op de PS5 te installeren. Maar denk dat RDR2 dit niet heeft?
Voor zover ik weet heeft RDR2 dat inderdaad niet. Het enige voordeel zou mogelijk de laadtijden zijn, die zijn blijkbaar bij GTAV toch wat korter.
Image

727
zenmaster wrote: 22 Oct 2021 09:47 Ik overweeg Ghost of Tsushima DC te kopen bij Nedgame. Is er nog een betere deal ergens dat iemand hier weet? En zijn er nog verschillen met de originele game behalve DLC?
Voor België zou het kunnen zijn dat Bol net goedkoper is in totaal door de leveringskosten van Nedgame naar België.
Ik geloof niet dat nedgame op het ogenblik een actie op de verzendkosten heeft en dan is het dacht ik 4-5 euro.

Die versie bevat alle DLC en nog wat extra's. Of er extra verbeteringen waren op grafisch gebied voor PS4 weet ik niet meer.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut bevat:
Het volledige spel.
Iki Island-uitbreiding: nieuw verhaal, minigames, typen vijanden en meer.
Legends online coöpmodus.
Digitaal mini-kunstboek van Dark Horse.
Commentaar van de regisseur: het creatieve team gaat zitten met een gerenommeerde Japanse historicus om te kijken naar de wereld van Ghost of Tsushima en hoe deze zich verhoudt tot de echte gebeurtenissen die hem hebben geïnspireerd.
Eén techniekpunt.
Charme van Hachiman's gunst.
Hero of Tsushima-skinset: gouden masker, zwaardset, paard, zadel.
Image

728
Voor nieuwe gebruikers is PSnow voor het eerste jaar slechts €29,99. Dus voor degene die psnow al hebben geldt dit helaas niet. En volgens mij ook niet voor mensen die al psnow hebben gehad, maar dit weet ik niet zeker

Ik kan hem ook alleen via deze link vinden: PSnow

Let op: Deze staat wel onder de 3 maanden psnow. Maar gaat wel over het jaar abonnement.
Deze aanbieding is geldig van 25/10/2021 om 10:00 (BST) uur tot 31/10/2021 om 23:59 (BST) uur

Dit lijkt me nou best wel de moeite waard om voor een jaartje te proberen :)
Image

729
Marty wrote: 26 Oct 2021 13:30 Voor nieuwe gebruikers is PSnow voor het eerste jaar slechts €29,99. Dus voor degene die psnow al hebben geldt dit helaas niet. En volgens mij ook niet voor mensen die al psnow hebben gehad, maar dit weet ik niet zeker

Ik kan hem ook alleen via deze link vinden: PSnow

Let op: Deze staat wel onder de 3 maanden psnow. Maar gaat wel over het jaar abonnement.
Deze aanbieding is geldig van 25/10/2021 om 10:00 (BST) uur tot 31/10/2021 om 23:59 (BST) uur

Dit lijkt me nou best wel de moeite waard om voor een jaartje te proberen :)
Oeh, das niet gek.

730
Ik heb gemerkt dat er in het trophy boosting wereldje steeds meer mensen PSNow hebben/gebruiken om games die daarop staan in hun eentje de online trophies te kunnen halen. Of op die manier een extra speler in de game te hebben zonder een echte extra persoon nodig te hebben. Ik vind al die creativiteit in dat wereldje altijd geweldig :lol:
Image

731
Hmm mij lijkt het ook wel een goede aanbieding. Alleen zie ik dat sommige games maar beperkt speelbaar zijn, bv. Red Dead Redemption 2. Vraag mezelf af of ik er gebruik ga van maken. Op zich is het wel positief dat je de games dan gewoon kan downloaden en je niet moet gefrustreerd geraken in het streamen.
Image

733
@gamerke: Idem hier hoor... vooral de inputlag dan. Dit was met de PSTV en remote play tussen BE en NL met beide goede verbinding al een probleem. Framerate heb ik niet zo'n last van tenzij het echt 1fps wordt maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog regelmatig op de PS3 speel. Als ik dan met een game begin merk ik het wel maar ik wen er erg snel aan :)
Image