Hey Kolm
Ik vermoed als je een doorwinterde GoW speler bent je dit wel in 10u kan doen. Echter heb ik redelijk wat uurtjes verloren in verschillende stukken in de game. Voornamelijk dan het stuk waar je de Fire of Ares krijgt en je dit dan moet oefenen op die Goats. Die waves zijn precies eindeloos en die blokken ook je meeste aanvallen. Totdat ik ergens las dat door te double jumpen en te grijpen + vierkantje in te houden je dit makkelijk kon doen (als je het goed doet kom je zelfs niet meer op de grond, wat mij dan ook lukte).
En dan de befaamde trial of Archimedes (die trouwens gepatched geweest is en blijkbaar nog moeilijker was pre-patch, maar who cares i did it

). Het zijn 3 waves na elkaar waar vooral de eerste wave zéér moeilijk is. Toch de eerste keren dat je ze doet. Maar naderhand als je wist wat te doen werd het ik zal niet zeggen makkelijk, maar makkelijker. Daarna was het vooral uitzoeken hoe je het beste de 2e en 3e wave aanpakte omdat je steeds minder magic en health hebt. Ik heb daar zeker 5-6u op gezeten maar het is mij gelukt.
Echter heb ik wel tijd uitgespaard (denk ik) door direct op Hard te starten, maar het nadeel was dat de ervaring niet zo denderend was om de game te spelen. Talloze keren doodgaan is nu ook niet de definitie van fun hebben. Voorlopig is het eigenlijk zo dat ik er vanaf ga zien om GoW III Remastered te doen (PS4). GoW 2018 waarschijnlijk wel nog (op PS5 in 60fps), maar er echt naar uitkijken doe ik niet.
Kwestie games in backlog: ik zou een lijst moeten maken eens (heb er al paar keer over nagedacht om te doen), maar welke games wil je weten?

De lijst is redelijk lang! Maar dat geldt voor ons allen vermoed ik.
Bugsnax wat ik nu aan het spelen ben, is er trouwens eentje van de backlog. MGS V speelt in mijn hoofd enerzijds omdat de PS3 versie zijn online verliest binnenkort, anderzijds om de completion nog wat omhoog te brengen. Al ga ik weer volledig in de game moeten komen en is deze een lange onderneming.
Blijkbaar is Just Cause 3 ook speelbaar op PS5 en zou de ervaring véél vlotter verlopen dan op PS4?
Had jij misschien nog games dat je wou doen misschien waarbij je hulp nodig hebt?
Hoe gaat het trouwens met GTA V heists? Lang geleden dat we een update gekregen hebben?