Re: Wat speel je op dit moment?

2432
NTGSruler wrote: 23 Nov 2021 09:54 Erica is inderdaad speciaal. Leuk gevonden en ook hoe het verhaal in verschillende richtingen kan gaan. De laatste paar playtroughs begonnen wel wat vervelend te worden vond ik persoonlijk.
Kan ik mij perfect inbeelden gezien je niets kan skippen en bepaalde stukken vermoedelijk steeds hetzelfde zijn.
Ik heb mij voorgenomen ze gewoon te spreiden over een paar avonden. De tweede gisterenavond beginnen vlak na de eerste playthrough vond ik al te veel :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2440
Redelijk weinig tijd en energie om te gamen de laatste tijd...

Nog steeds bezig met Trine 2 dus.
Ondertussen 5/20 levels klaar qua collectibles en 4/20 uitgespeeld op hard met hardcore aan.

Tussendoor wel nog snel de DLC trophies van Conan Exiles gehaald.

Edit:
Ondertussen ook 5/20 op hard met hardcore en zelfs de trophy gehaald om een level uit te spelen zonder geraakt te worden! :party:
Was eentje waar ik toch wat huiverig voor was :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2442
Kolm wrote: 11 Dec 2021 20:14 Redelijk weinig tijd en energie om te gamen de laatste tijd...

Nog steeds bezig met Trine 2 dus.
Ondertussen 5/20 levels klaar qua collectibles en 4/20 uitgespeeld op hard met hardcore aan.

Tussendoor wel nog snel de DLC trophies van Conan Exiles gehaald.

Edit:
Ondertussen ook 5/20 op hard met hardcore en zelfs de trophy gehaald om een level uit te spelen zonder geraakt te worden! :party:
Was eentje waar ik toch wat huiverig voor was :P
Je moet ook gewoon de ps3 versie spelen. Veeeel makkelijker :lol:


Ben nu denk ik halverwege Dark Cloud. En Dark Chronicle staat ook op psnow :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2443
paveman wrote: 12 Dec 2021 09:46 Wordt tijd dat de lift gemaakt gaat worden dus?
Jammer om te horen, kolm. Veel beterschap gewenst en hopelijk snel weer meer energie (of dat nou voor te gamen is of iets anders ;))!
En congrats!
Dank je!
Sinds donderdagmiddag is de lift (voldoende) vervangen en gekeurd dat we hem mogen gebruiken. Er moet aan de buitenkant van elke deur nog wel wat bekisting komen maar zolang hij werkt vind ik het prima! De volledige vervanging was ook wel nodig...
Overigens heb ik nog steeds spierpijn in bovenbenen en aan zijkant van knie. Dat heeft even nodig om te bekomen :P
Marty wrote: Je moet ook gewoon de ps3 versie spelen. Veeeel makkelijker :lol:

Ben nu denk ik halverwege Dark Cloud. En Dark Chronicle staat ook op psnow :D
Ik ben deze vlak na de release van de PS4 gestart... Vermoedelijk wilde ik toen vooral een PS4 game spelen :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2445
Kolm wrote: 11 Dec 2021 20:14 Redelijk weinig tijd en energie om te gamen de laatste tijd...

Nog steeds bezig met Trine 2 dus.
Ondertussen 5/20 levels klaar qua collectibles en 4/20 uitgespeeld op hard met hardcore aan.

Tussendoor wel nog snel de DLC trophies van Conan Exiles gehaald.

Edit:
Ondertussen ook 5/20 op hard met hardcore en zelfs de trophy gehaald om een level uit te spelen zonder geraakt te worden! :party:
Was eentje waar ik toch wat huiverig voor was :P
Dat eerste heb ik momenteel ook wat last van. 4 dagen thuis geweest en weinig gegamed (NFS Payback). Redelijk bezig geweest ook met vanalles in huis ook. Ga weer even moeten doorduwen met deze, want heb de neiging de game weer te laten liggen.

@Met0t0: geniet ervan!
Image
cron