Re: Quick News Topic

1786
Servers van WWE 2K20 en WWE 2K19 sluiten in maart 2022, geen exacte datum gegeven.
Typische sportgame sluiting 1-2 jaar na release...
Hey Superstars!

We will be sunsetting support for Road to Glory and the MyPlayer PPV Tower in WWE 2K20 at the end of Extreme Rules (on September 26, 2021). Other online services for WWE 2K20, like matchmaking and Community Creations, will continue until the launch of the next WWE 2K sim title in March 2022.

Also, the News tab in WWE 2K19 will be stating that the online servers are no longer supported. That message is incorrect and as stated previously, we will continue to support matchmaking and Community Creations on WWE 2K19 until the launch of the next WWE 2K sim title in March 2022.

https://support.2k.com/hc/en-us/article ... -8-26-2021
Image

Re: Quick News Topic

1787
Sony heeft de standalone versies van Uncharted 4 en Uncharted Lost Legacy voor PS4 verwijderd. Er is nu enkel nog een bundel met beide games die zelfs iets duurder is dan voorheen beide games apart kopen.

Heeft waarschijnlijk te maken met de release van de Uncharted Legacy of Thieves collection die voor PS5 gaat uitgekomen over iets meer dan een maand.

Voor mensen met PSPlus is Uncharted 4 wel nog apart verkrijgbaar via de PS Plus collection.

Als je een van beide games hebt zou je voor 10 euro kunnen upgraden naar de PS5 collection, maar dat gaat niet met de versie uit de PSPlus collection. Zou wel met de disc versie mogelijk zijn.

Ik vind het een stomme move van Sony... Als je Lost Legacy nog niet had maar wel Uncharted 4, eventueel via PSPlus collection, dan kan je hem nu niet meer digitaal los kopen. Gelukkig zijn er nog fysieke games :q:

https://www.pushsquare.com/news/2021/12 ... acy-on-ps4
Image

Re: Quick News Topic

1789
Zoals ik het begrijp van de PSN Store, heb je maar 1 van de 2 PS4 games fysiek nodig om te kunnen upgraden naar de hele collectie op PS5.
Spelers die UNCHARTED 4: A Thief's End, UNCHARTED: The Lost Legacy, of de digitale bundel met UNCHARTED 4: A Thief's End en UNCHARTED: The Lost Legacy hebben gekocht, kunnen voor EUR 10 upgraden naar UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection. De upgrade is beschikbaar vanaf de release op 28 januari 2022.

...

Als je beschikt over de discversies voor PS4, plaats je deze in de PS5-console wanneer je de digitale versies voor PS5 wilt spelen. Als je de gamediscs voor PS4 hebt en de PS5 digitale editie console hebt gekocht, waarin je geen schijf kunt plaatsen, kun je de versie voor PS5 niet met korting kopen.
PlayStation®Plus-leden die over UNCHARTED 4: A Thief's End beschikken via hun PlayStation Plus-abonnement kunnen niet gebruikmaken van de kortingsprijs van EUR 10 voor de digitale upgrade voor PS5.
https://store.playstation.com/nl-be/pro ... TED4R00000
Image

Re: Quick News Topic

1790
Gelukkig heb ik ze beide op disc, haha! De upgrade van € 10 is overigens wel weer schappelijk als je bedenkt dat je voor de UC trilogy toch ook aardig meer moest betalen.
Verder rare move inderdaad, eigenlijk niet uit te leggen ook.
Image

Re: Quick News Topic

1793
Kolm wrote: 08 Dec 2021 11:37 Sony heeft de standalone versies van Uncharted 4 en Uncharted Lost Legacy voor PS4 verwijderd. Er is nu enkel nog een bundel met beide games die zelfs iets duurder is dan voorheen beide games apart kopen.

Heeft waarschijnlijk te maken met de release van de Uncharted Legacy of Thieves collection die voor PS5 gaat uitgekomen over iets meer dan een maand.

Voor mensen met PSPlus is Uncharted 4 wel nog apart verkrijgbaar via de PS Plus collection.

Als je een van beide games hebt zou je voor 10 euro kunnen upgraden naar de PS5 collection, maar dat gaat niet met de versie uit de PSPlus collection. Zou wel met de disc versie mogelijk zijn.

Ik vind het een stomme move van Sony... Als je Lost Legacy nog niet had maar wel Uncharted 4, eventueel via PSPlus collection, dan kan je hem nu niet meer digitaal los kopen. Gelukkig zijn er nog fysieke games :q:

https://www.pushsquare.com/news/2021/12 ... acy-on-ps4
Dus als ik het goed begrijp kan ik voor 10 euro upgraden als ik Uncharted 4 in mijn ps5 stop naar het pakket waarin beide games zitten? Of krijg ik voor 10 euro dan enkel de upgrade voor Uncharted 4?
Want anders is dit wel een mooie deal, aangezien ik The Lost Legacy nooit heb gekocht!
Image

Re: Quick News Topic

1794
Mr.Wolf wrote: 08 Dec 2021 16:47 Dus als ik het goed begrijp kan ik voor 10 euro upgraden als ik Uncharted 4 in mijn ps5 stop naar het pakket waarin beide games zitten? Of krijg ik voor 10 euro dan enkel de upgrade voor Uncharted 4?
Want anders is dit wel een mooie deal, aangezien ik The Lost Legacy nooit heb gekocht!
Dat is ook hoe ik het begrijp! Afwachten natuurlijk tot release van de PS5 collection om het zeker te weten... :saint:
Image

Re: Quick News Topic

1796
Splinter Cell in een open wereld zou ik ook niet mogelijk geacht hebben tot ik MGS V gespeeld had. Het blijft speciaal om stealth in een open wereld te hebben omdat het dan veel minder geregisseerd en in het begin minder indrukwekkend lijkt, maar net door uw eigen weg te banen door de game ontstaan er sowieso memorabele momenten. Het verhaal zal er ook wel aan toevoegen :)

Re: Quick News Topic

1797
Ja, ben er toch benieuwd naar hoe ze dit gaan aanpakken. Ik herinner mij in Blacklist dat je tijdens een start van een nieuwe missie, de naam ervan en de locatie op je scherm verscheen. Je deed dan meestal extractie via dat vliegtuig dat ze in de lucht hadden, en zo ging je van locatie naar locatie.
Ik zie mezelf niet bepaald met Sam Fisher te paard, met een jeep of Walker Gear op pad gaan naar zijn volgende missie :P
Image

Re: Quick News Topic

1798
Het was te verwachten en komt nu ook echt: Sony gaat zelf covers voor de PS5 uitbrengen in andere kleuren!
Dat zou vanaf januari gebeuren voor midnight black en cosmic red maar in de lijst van regio's zie ik België en Nederland nog even niet staan.
Dus bij ons komt het mogelijk wat later...

Daarnaast ook nog wat nieuwe kleuren voor de DualSense vanaf volgende maand.

Eerlijk is eerlijk... behalve die zwarte cover zijn de kleurtjes niet aan mij besteed maar die zwarte cover maakt alles goed! :P

Image
Image
https://blog.playstation.com/2021/12/13 ... le-covers/
Image

Re: Quick News Topic

1800
NTGSruler wrote: 13 Dec 2021 14:44 Je bent mij net voor Kolm :)

Wie wil er een roze controller?
Ik heb wel nog wat extra info en foto's toegevoegd.

Tbh... bij deze kleurtjes krijg ik weer het gevoel van 'We moeten proberen vrouwen aan te spreken met ons product'.
Net als die roze PSP indertijd.

Razer heeft ook net een Hello Kitty set aangekondigd met bureaustoel/headset/...
=> https://www.razer.com/collabs/hello-kitty-and-friends

Er is vast een publiek voor maar ik ben het niet! :lol:
Image
cron