Re: Wat speel je op dit moment?

2448
Trine 2...
9/20 klaar met collectibles en 8/20 klaar op hard+hardcore.
Maar chapter 7 kom ik voorlopig niet door op hard+hardcore. 1 keer tot aan de baas gekomen en dan 1 keer stom geraakt waardoor het over was. Meestal ga ik al eerder dood in een paar grote gevechten die aan de boss vooraf gaan.
Het gaat tergend traag vooruit dus :q:

Far Cry 3 Blood Dragon PS4: Speelt lekker weg op PS5!
Ik weet niet wat mensen er eigenlijk over te klagen hebben... maar misschien dat ik gewoon niet zo fps gevoelig ben. En uiteraard is het verder het 'far cry ubisoft'-sausje maar dat weet je van tevoren als je eraan begint dus als je daar niet tegen kan moet je er niet aan beginnen om er achteraf over te klagen :P
Waarschijnlijk vanavond wel klaar mee, is niet zo'n heel lang tussendoortje :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2450
Als ik de platinum van Trine 2 haal! :lol:

Ik begrijp wel waarom deze ultra rare is. Het vraagt behoorlijk wat doorzettingsvermogen om al die collectables te verzamelen. Ik ben al snel 4 keer zo lang bezig dan de lengte van het filmpje. Voor de meeste levels tot nu toe was ik dus een uur bezig.
Het zijn ook gewoon ontzettend veel collectables. Mijn volgende level bevat 130 experience die ik moet krijgen door blauwe vials op te rapen. Er zijn vials van 2 en 5xp maar de meeste vials bevatten maar 1xp... Het filmpje is dan ook 22 minuten.

Uitspelen op hard met hardcore aan is meestal wel te doen maar ik heb dus ook al 2 levels gehad waar ik op vast zat. Het ene had ik uiteindelijk na 2u ook klaar terwijl het 8-10 minuten duurt om uit te spelen. Het andere level zit ik dus nog steeds op vast... Ik heb gewoon altijd pech om door een verdwaalde pijl ofzo geraakt te worden.

Misschien dat ik achteraf wel de platinum van Trine 2 op de PS3 doe. Hier hoef je enkel al die misc trophies te halen en niet alle collectibles of uitspelen op hard+hardcore :girl:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2451
Trine 2 => hadden we eens gratis gehad bij Plus dacht ik hé? Had de trophy guide eens opgezocht en werd al moe tijdens het lezen :lol:
Maar hetzelfde kan gezegd worden van NFS Payback waar ik mee bezig ben. Je hoeft geen hardcore mode te doen ofzo, maar alle activities zoals jumps, drifts, speed runs en traps op 3 sterren zetten vraagt ook wel wat doorzetting.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2452
Dat Trine2 bij + zat, maakt de rarity nog eens groter natuurlijk. Een van die games die bij mij nog op 2% staat en dus goed zou kunnen helpen om completion te verhogen, maar als ik dit zo hoor ben ik niet echt geneigd daar aan te gaan beginnen... was ook niet echt mijn game overigens.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2454
PSPlus heeft zeker ook invloed gehad op de rarity, maar zelfs zonder dat zou hij aan de lage kant zijn denk ik.
Voor de PS3 versie moet je enkel de misc dingen doen en die staat op 34.21%, geen idee of deze ook bij PSPlus was toen.

Omdat het begin PS4 tijdperk was en er niet superveel games waren gaan mensen toch wat meer dingen kopen die iets minder in lijn van hun normale doen liggen. Dus de game zou best nog wel aardig verkocht hebben maar tegelijk zijn de trophies teveel van het goede waardoor mensen snel gaan afhaken voor platinum...

Ik zag dat Trine 1 op PS4 ook alle collectibles vraagt en deze heeft ongeveer dezelfde rarity als Trine 1 op PS3: 21-20%. De PS3 versie daarvan vraagt wel alle experience. Enige verschil is dat er in de PS3 versie enkel trophies zijn om in elk level alle experience te doen en geen aparte trophy om het level te completen. In de PS4 versie is dat opgesplitst en heb je daardoor 2 bronzen per level ipv 1 zilveren in de PS3 versie.

Ik zie wel hoever ik kom... Ik probeer gewoon af en toe wat verder te komen en hopelijk lukken die levels op hard/hardcore uiteindelijk ook.
De misc trophies die ik over heb is vooral een kwestie van het goede level te unlocken. Alles wat overal kan als je maar genoeg skill points hebt, heb ik al ondertussen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2455
Trine 2 platinum haal jij gewoon binnen :lol:

Deze namiddag goede stap gezet in NFS Payback. Story mode uitgespeeld. Chapter 5 offroad races en de runner missies werden wat irritant. AI is hier duidelijk hoger gezet + in de runner missies begon de politie aardig irritant te doen. Niets onoverkomelijk maar was toch blij dat ik deze als eerst heb aangepakt om dan met de race events te kunnen eindigen.
Nu wacht er mij nog de taak van ongeveer een 145 activities op 3 sterren te krijgen zoals jumps, speedtraps, speed runs en die driftzones. Sommige heb ik al op 3 sterren. Ik heb nu ook de Regera unlocked (snelste auto in de game), dus die traps en speed runs zouden geen probleem mogen vormen.
Voor de drift runs moet ik nog eens zien welke auto het beste zou zijn. Zijn verschillende meningen over. Ga de RX-7 eens proberen, maar ik moet die dan ook opnieuw upgraden.
Verder nog 100 gambler chips verzamelen, wat ik wel tegenop zie eerlijk gezegd. De meeste zijn makkelijk op te pikken, maar sommige zijn in de lucht.
Verder zijn sommige jumps blijkbaar ook irritant.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2457
Je bent er best wel even zoet mee. De 30 billboards crashen heb ik al gedaan :P
1 jump heb ik al ondervonden is redelijk irritant. (na wat opzoeken hadden er blijkbaar meerder mensen problemen mee). Je moet een jump doen waarbij je tussen 2 rails en verkeer zo jezelf moet oplijnen en dan ervoor is een stuk offroad wat je snelheid enorm doet vertragen.. Heb er 2 sterren op momenteel, maar moet nog even uitzoeken hoe het het beste aan te pakken.
Verder ga ik meer problemen hebben met de driftzones vermoed ik.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2458
Na een korte pauze weer verder gegaan met AC Valhalla, de Mastery DLC (van horen zeggen de meest irritante). Ik heb de neiging om met de moeilijkste stukken te beginnen, dus gelijk aan de - volgens PSNProfiles - beruchte 'Odin Mines' begonnen. Inderdaad: het komt wel heel erg nauw, waarbij de game de acties niet altijd goed registreert. Als je dan bij iedere tegenstander precies een bepaalde actie moet uitvoeren, maar de game registreert dit bij 1 tegenstander niet goed.... begin maar opnieuw!
Maar gister gelijk bij de eerste poging succes dit keer, dus hopelijk valt de rest inderdaad mee ten opzichte van deze... ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2459
@paveman: Ik was Valhalla niet op release begonnen door wat bugs. Hele tijd later dacht ik van: 'laat ik maar wachten tot alle DLC uit is' en ik was bijna klaar om er aan te beginnen... kondigen ze een tweede seizoen van DLC aan :lol:

Ter afwisseling van Trine 2 ben ik ook wat aan het kijken naar games die ik al langer had uitgespeeld maar afgelopen jaar DLC kregen, soms heel lang na datum en samen goed voor meer dan 40 unearned trophies.

Ondertussen Conan Exiles DLC uitgespeeld en vandaag ook de nieuwe DLC van Dreams uitgespeeld.

Volgende DLC zal waarschijnlijk Maneater zijn want deze lijken op PS5 eindelijk allemaal gefixed te zijn dat ze voor iedereen poppen :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2460
De maneater DLC staat nu ook in sale had ik gezien. Weliswaar nog geen 5 euro goedkoper, maar kom. Ga mij eens moeten verdiepen in de januari sale.

Gisteren de Speedcross DLC gedaan van NFS Payback. Ik moet juist nog 1 wagen maximum levelen, maar zit aan level 387 ofzo van 399 dus duurt niet lang meer.
De drift activiteiten gaan mij serieus moeite kosten denk ik... :(
Gisteren op 3u toch 3 driftzones op 3 sterren kunnen zetten van in totaal 30..
Image