Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10441
----- Examen van vandaag was lastig... Kregen 2 uur de tijd om een beperkte Simon Says te programmeren, maar het is eigenlijk niet gelukt... Veel te weinig tijd en toch te moeilijk... Ook veel te weinig oefeningen gezien rond dat onderdeel waarover het examen ging. Hopelijk kom ik nog aan de 10/20, maar ik veronderstel dat hij niet te streng gaat verbeteren, aangezien het bij niet velen gelukt is.
++++ Eindelijk rust na 2 weken pure stress
++++ De nieuwe spiderman film is echt super! Heb hem ondertussen al 3 keer gaan kijken! Beste MCU film voor mij persoonlijk!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10442
Mr.Wolf wrote: 23 Dec 2021 14:13 ----- Examen van vandaag was lastig... Kregen 2 uur de tijd om een beperkte Simon Says te programmeren, maar het is eigenlijk niet gelukt... Veel te weinig tijd en toch te moeilijk... Ook veel te weinig oefeningen gezien rond dat onderdeel waarover het examen ging. Hopelijk kom ik nog aan de 10/20, maar ik veronderstel dat hij niet te streng gaat verbeteren, aangezien het bij niet velen gelukt is.
++++ Eindelijk rust na 2 weken pure stress
++++ De nieuwe spiderman film is echt super! Heb hem ondertussen al 3 keer gaan kijken! Beste MCU film voor mij persoonlijk!
Cool, daar ben ik benieuwd naar! Hopelijk kan ik deze ergens streamen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10445
---- Ik keek enorm uit naar mijn 2 weken niet naar het werk te moeten, maar het mag weer niet zijn. Weer iemand positief en volgende week dus weer 3 shiften te doen waaronder oudejaarsavond nachtshift. Gelukkig heeft een collega een voorstel gedaan om de dagshift over te nemen volgende week, waardoor ik enkel 2 nachten moet doen. Het zijn maar 2 shiften op 2 weken nu natuurlijk, maar vind het beetje jammer. Mijn vrouw had vis besteld voor op oudjaar, ik zei om dan s'middags samen te vieren, maar de vis kan maar in de namiddag afgehaald worden :( Deze avond heb ik ook nachtshift, dus das 2 feestdagen te doen. Dus vieren we ook maar deze middag.
++++ 2 januari op mijn verjaardag op restaurant gaan eten op kosten van de vrouw.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10446
Ah dat suckt echt ruler… En vandaag en morgen?
Is persoonlijk natuurlijk, maar ik ben liever thuis bij Kerst dan bij oudejaar. Oudejaar lijkt mij altijd zo “verplicht feesten en aftellen”, terwijl Kerst is altijd gezellig en samen eten hier bij ons met pakjes.
Ook omdat ik tussen Kerst en oudejaar nooit verlof krijg… Compleet onlogisch regeltje van de baas, want wij maken zelf onze planning. Als ik die week dus niks zou inplannen heb ik ook geen werk.

Ben er zeker van dat je nog kan genieten op je verjaardag! 👍🏻
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10447
Vandaag is in principe de laatste voor 2 weken. Maar de eerste week is altijd reserve (wat eigenlijk ook gewoon thuis is, maar nu met corona dus niet). Ik ben gewoon thuis tot de 11e januari minus dus die 2 nachten die erbij gekomen zijn. Kerst en oudjaar doen mij weinig, dat ik moet werken is nu zo, maar ik vind het meer ambetant dat ik en mijn vrouw wat hadden gepland en eten besteld, wat nu dus niet kan doorgaan.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10450
Geen idee wat de regels in België zijn, maar er is wat te zeggen voor dat fitness zalen open mogen, maar bioscopen etc. niet? Ondanks dat de ruimtes misschien vergelijkbaar zijn helpt de fitness om fit te blijven, zou normaliter bijdragen aan verbeterde volksgezondheid. Hoewel vermaak niet moet worden onderschat wat dat (in positieve zin) met een mens doet, is de directe invloed toch een stuk minder.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10453
zenmaster wrote: 24 Dec 2021 22:15 Onze regering is nu ook niet meer dan een extremistische groepering die een soort staatsgreep gedaan heeft. Kan je niet veel van verwachten.
Wat fitnesscentra betreft heb ik geen idee hoe ze het in covidtijden regelen, maar bioscopen zijn toch echt maar een heel klein risico. Daar laten ze altijd plaats tussen en zal nu wel met QR code zijn denk ik.
Absoluut! 2 plekken tussenlaten en de stoelen vlak voor de persoon en vlak achter de persoon moeten ook leeg zijn! De zalen worden dan ook nog eens goed geventileerd. Voor mij was het geen probleem geweest als niet enkel de bioscoopzalen en theaters dichtgingen. Maar nu lijkt bijna enkel deze sector getroffen terwijl we wel nog mogen gaan eten op restaurant, naar de sauna mogen, gaan fitnessen,... België neemt op vlak van coronabeleid vaak wel heel gekke of late beslissingen :p
Genoeg Corona nu!

Fijne kerstdagen aan allemaal!
Image