Re: Wat speel je op dit moment?

2476
NFS Payback => alle drift zones zijn gedaan en de trophy is binnen. Heb dan een event moeten grinden omdat ik een Nissan Skyline GTR nodig had en max moest levelen om een roaming racer baas te verslaan. Die roaming racers zijn trouwens irritant, sommige toch. Je moet 4 racers 3x verslaan (rookie, pro, veteran, telkens hoger level auto) om de baas te unlocken en dan tegen te racen. Er zijn 4 zo'n bazen, heb er nu nog eentje te doen maar ben het even beu voor vandaag. Duurt nogal omdat telkens je een racer verslaan hebt ze even van de map verdwijnen. Nog 75/100 chips te zoeken maar ik focus er momenteel niet op, alleen als ik er tegen kom en ze kan meenemen doe ik het. Activiteiten dus nog speedruns, speed traps en jumps. Een paar heb ik tussendoor ook op 3 sterren gezet.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2477
Star Wars Jedi: Fallen Order bijna uitgespeeld :)
Heel blij dat ik hier eindelijk mee verder kan. Sterke gameplay en de omgevingen zijn indrukwekkend, zeker naar het einde toe. Daarna nog een aantal planeten opnieuw bezoeken om alles te verzamelen voor de platinum.

Re: Wat speel je op dit moment?

2479
Trine 2... :q:

13/20 klaar met collectables.
10/20 klaar op hard+hardcore.

Vandaag probeerde ik chapter 7 nog is nadat ik de video nog is had bekeken en lukte het gewoon van de eerste keer :L:
Ik deed eigenlijk niks anders dan anders maar wat meer geluk tijdens de gevechten dat ik niet geraakt werd.
Ook tijdens boss fight deze keer wel altijd op tijd omhoog gesprongen waardoor ik niet geraakt werd.

Maar voor jullie beginnen te juichen: Level 10, 11 en 12 leken nog moeilijker dan 7 en ze zijn ook erg lang...
10 zou er naar het schijnt wel een trick zijn om de laatste bijna onmogelijke boss fight erg makkelijk te maken maar ik kon het nog niet uitvogelen in mijn eerste run => Hallo Youtube, hier ben ik weer :lol:

12 deed ik al een poging voor maar los van al het gif dat overal loopt en druppelt was het bij het eerste gevecht al game over. Ik zal wel iets niet handig gedaan hebben dus dat wordt ook nog is filmpje kijken :shh:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2483
Marty wrote: 28 Dec 2021 15:45
gamerke1992 wrote: 27 Dec 2021 10:16 Ik ben begonnen met nioh. De eerste 3 uur weten al positief. Het lijkt voorlopig iets minder moeilijk dan demon's souls, maar dat kan nog veranderen natuurlijk.
Hoeveel bosses al verslagen?
Ik denk 3? Ik zit nu aan het altar in die caves als dat als referentiepunt kan dienen. Ik heb daar al alle grote demons verslagen die niet meer respawnen tot nu (stuk of 4). Ik ben dus zeker en vast nog helemaal op het begin. Die boss op de boot was volgens sommigen op reddit moeilijk omdat je nog niet echt een karakter hebt kunnen bouwen, maar die heb ik meteen verslagen zonder enige moeite.

Bij demon's souls heb ik 3 uur het eerste level gespeeld voordat ook nog maar een boss tegen kwam, omdat ik continu stierf.

Ik heb ook al een side missie gedaan en ook in de dojo voor ninja skills.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2487
Marty wrote: 28 Dec 2021 17:24 Niet op moment aan het spelen. En als je onder tijdelijk meer dan een half jaar bedoeld, dan heb ik hem even opzij geschoven. Deeltje 2 heb ik ook heel even gespeeld.
Ok, ik was nieuwsgierig :p Ik vermoed dat ik nu aan 1 stuk het eerste deel ga uitspelen. Dan een andere game tussendoor en dan deeltje 2 opstarten.

Dit zijn wel echt verslavende games. Hopelijk komen er later niet te veel frustraties bij moeilijke bazen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2490
F1 2021. Wist niet dat ik zo slecht/traag geworden was. 😂

Als je dit leest ruler, welke setups gebruik jij? Ben gestart met carrière mode. Ik heb voorlopig niks zelf ingesteld, dus standaard instellingen en computer AI staat op 30 of 31. Eerste races won ik met de vinger in de neus en de pole lukt nu nog maar net in Barcelona en Monaco. 😐😅
Image