Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10473
zenmaster wrote: 04 Jan 2022 20:17 Ai. 😬 Nee, ik heb er (nog) geen last van, was maar een mopje. De vorige keren had ik geen last, dus ik hoop deze keer ook niet. Is wel nog maar een paar uur geleden.
Mijn eerste twee waren Pfizer, nu was het Moderna.
Aah ok ik dacht dat je symptomen had :p Ik had ook 2 keer Pfizer en nu moderna.

Hopelijk geen bijwerkingen bij jou dan :) Ik heb het vaccin om 9 uur in de ochtend gekregen en had pas 's nachts last.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10474
Ik heb exact dezelfde cocktail Zenmaster.

Ai Gamerke, hopelijk betert het snel. Maar ik heb exact dezelfde symptomen bij verschillende mensen nu al meermaals gehoord. De verhoogde hartslag baart mij toch wel een beetje zorgen. Mijn rusthartslag zit ongeveer rond de 44-45, geen zin om door een boosterprik last te krijgen bij cardiovasculaire sportbeoefening.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10475
NTGSruler wrote: 04 Jan 2022 20:59 Ik heb exact dezelfde cocktail Zenmaster.

Ai Gamerke, hopelijk betert het snel. Maar ik heb exact dezelfde symptomen bij verschillende mensen nu al meermaals gehoord. De verhoogde hartslag baart mij toch wel een beetje zorgen. Mijn rusthartslag zit ongeveer rond de 44-45, geen zin om door een boosterprik last te krijgen bij cardiovasculaire sportbeoefening.
Mijn hartslag in rust is normaal 55-60 bpm. Na vaccin zit ik tegen de 70, wat nog meevalt vind ik.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10481
Jongens, jongens wat een gezeur! Onder de gegeven omstandigheden, omikron en de snel oplopende besmettingen, ben ik hartstikke blij dat ik het geluk heb gehad de booster al te hebben. Ik ken iemand die de booster pas te laat ging krijgen en er nu goed ziek van is, zowel van het uiteindelijk niet krijgen van de booster als van corona positief te zijn met alle gevolgen van dien! :angry: :sick:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10483
Sora_Lizard wrote: 05 Jan 2022 13:36 Jongens, jongens wat een gezeur! Onder de gegeven omstandigheden, omikron en de snel oplopende besmettingen, ben ik hartstikke blij dat ik het geluk heb gehad de booster al te hebben. Ik ken iemand die de booster pas te laat ging krijgen en er nu goed ziek van is, zowel van het uiteindelijk niet krijgen van de booster als van corona positief te zijn met alle gevolgen van dien! :angry: :sick:
Ik zie dit niet als gezeur. Het is eerder een uitwisseling van ervaring ;)

Mijn klachten zijn dan ook volledig verdwenen vandaag. Ik ben super tevreden dat ik de booster heb gehad.
Image