Re: Quick News Topic

1831
@zenmaster: Ik zou echt de voorkeur aan een Pro geven.

Gamemania zou gehacked zijn door een ransomaanval waarbij allerlei gegevens zijn buitgemaakt.
Even opletten dus als je de komende tijd rare mails of berichten krijgt...
Update 13.01.2022

Op maandagochtend 10 januari omstreeks 03u00 werd Game Mania getroffen door een ransomware aanval.

De daders hebben toegang gehad tot een server waarop diverse bedrijfsinformatie staat, waaronder persoonsgegevens. Het gaat om algemene persoonsgegevens zoals naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Wachtwoorden en betaalgegevens werden niet gecompromitteerd.

Wij onderzoeken momenteel de situatie en proberen die zo snel mogelijk te herstellen.
https://www.gamemania.be/nl/info/datalek
Image

Re: Quick News Topic

1832
Kolm wrote: 13 Jan 2022 15:31 @zenmaster: Ik zou echt de voorkeur aan een Pro geven.

Gamemania zou gehacked zijn door een ransomaanval waarbij allerlei gegevens zijn buitgemaakt.
Even opletten dus als je de komende tijd rare mails of berichten krijgt...
Update 13.01.2022

Op maandagochtend 10 januari omstreeks 03u00 werd Game Mania getroffen door een ransomware aanval.

De daders hebben toegang gehad tot een server waarop diverse bedrijfsinformatie staat, waaronder persoonsgegevens. Het gaat om algemene persoonsgegevens zoals naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Wachtwoorden en betaalgegevens werden niet gecompromitteerd.

Wij onderzoeken momenteel de situatie en proberen die zo snel mogelijk te herstellen.
https://www.gamemania.be/nl/info/datalek
Allé binnenkort keiveel spam weer.
Image

Re: Quick News Topic

1833
Kolm wrote: 13 Jan 2022 15:31 @zenmaster: Ik zou echt de voorkeur aan een Pro geven.
Doe ik, maar daar zitten ook de meeste profiteurs… 😕 Ze weten natuurlijk dat die niet meer gemaakt en verkocht wordt dus drijven ze de tweedehands prijs omhoog. Dan pas ik wel, ookal weet ik dat die beter is.

Ik zie ook veel berichten over defecte pro’s, en mensen die al op voorhand zeggen, “maakt geen lawaai” of “loopt niet warm.” Is dat een groot probleem bij de pro want ik zie het nooit bij de slim?
Image

Re: Quick News Topic

1836
Gelukkig dat ze de PS4 nog even zullen blijven maken! Want op dit moment, om een nieuwe PlayStation console te kopen, hebt ge gewoon geen keuze meer. "PS4? Ah nee, hebben we niet meer. PS5? Oei, nee, die moeten nog binnenkomen". :?

Re: Quick News Topic

1837
@Zenmaster: :lol:

@Met0t0: dat zei ik ook. We gaan nog mogen blij zijn als we gewoon een Playstation Console in huis hebben. In het slechtste geval kan ik nog op mijn PS3 Slim gamen!
Maar het is er over. Mijn PS2, 3 en 4 ben ik gewoon altijd in de winkel fysiek gaan kopen. Ik hoop dat dit voor de PS5 ooit ook weer mogelijk gaat worden.
Image

Re: Quick News Topic

1843
FGras wrote: 18 Jan 2022 16:09 Nou, de helft van de mensen in mijn vriendenlijst zullen dan wel overstappen gezien ze meerdere keren per week Call of Duty spelen voor de afgelopen 10 jaar.

Edit: Crash Banicoot is straks Xbox exclusive! :D
Ze mogen het allemaal hebben, maar dat vond ik wel jammer. Crash is van het begin een PS exclusive en soort van mascotte geweest. 😕
Image

Re: Quick News Topic

1844
Gelukkig heb ik eigenlijk niemand in mijn lijst die veel CoD speelt dan... ;)
Crash is inderdaad wel jammer. Volgens mij is THPS remake ook door Activision uitgegeven. Maar dat zijn ook de enige games die ik nu even kan bedenken die ik van Activision nog wil spelen/gespeeld heb...
Image
cron