Goed gedaan! Ik zal eerst mogen terug de controls gewoon raken. En ik hoop dat er geen problemen zijn met de DLC en de main game op PS4.
Doet er mij trouwens nog aan denken dat ik dit moet afrekenen in de store, de DLC had ik reeds toegevoegd in mijn mandje.
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
1577Ik had nog nooit gameplay van de game gezien, ziet er wel speciaal uit
Maar goed gedaan, lijkt niet simpel
1578De meeste controls had ik heel snel opnieuw onder de knie, enkel dat springen van onder water naar iets boven water bleef lastig. Nu had ik daar origineel ook al problemen mee dus eigenlijk is er niks veranderdNTGSruler wrote: 25 Dec 2021 21:46 Goed gedaan! Ik zal eerst mogen terug de controls gewoon raken. En ik hoop dat er geen problemen zijn met de DLC en de main game op PS4.
Doet er mij trouwens nog aan denken dat ik dit moet afrekenen in de store, de DLC had ik reeds toegevoegd in mijn mandje.
ik vond de game erg leuk! PS5 versie zat ook een keer bij PSPlus, dus als je die toen gekocht hebt en ooit een PS5 hebt kan je hem ook proberen En anders is de PS4+PS5 versie nu in sale aan 19.99. Pas op... er is ook een digitale versie met enkel de PS4 versie in :/met0t0 wrote: Ik had nog nooit gameplay van de game gezien, ziet er wel speciaal uit
1579Guardians of the Galaxy: 8,5/10
Wat een leuke game het verhaal was dik in orde. De acteurs (ondanks dat het niet de 'echte' waren) deden het super. De humor zat enorm goed. En ik bleef vaak stil staan om alle gesprekken te volgen, wat een goed teken is.
Vecht gameplay was standaard, maar wel goed.
Wat een leuke game het verhaal was dik in orde. De acteurs (ondanks dat het niet de 'echte' waren) deden het super. De humor zat enorm goed. En ik bleef vaak stil staan om alle gesprekken te volgen, wat een goed teken is.
Vecht gameplay was standaard, maar wel goed.
1580Nice! Ik ben altijd voorzichtig met zo games van films te kopen. Ben wel fan; de muziek en humor in de films is geweldig dus als ze dat hebben kunnen overbrengen naar de games zal het het zeker waard zijn.
Heb deze week Catherine: Full Body uitgespeeld.
Net zoals in de PS3 versie (grotendeels dezelfde) leuke puzzels en een goede soundtrack, en blijft een game met een speciaal kantje.
Het verschil met de PS3 versie zit hem in nieuwe cutscenes, een extra hoofdpersonage dat zonder spoilers te geven wel voor een typisch Japanse stijl plottwist zorgt.
Er zijn ook nog leuke puzzels toegevoegd op het einde, die de trophy voor alle gouden prijzen halen nog wat uitdagender maakt.
Het is ook makkelijker om alle verschillende eindes te zien (minder omslachtig) doordat je (in normal mode toch, ben nog niet zeker van hard mode) nu stages die je uitgespeeld hebt kan skippen. Op PS3 moet je hiervoor in de stage de gouden prijs eerst halen.
Ik zou deze over het algemeen 8/10 geven.
Persoonlijk zou ik hem meer geven, want het is intussen één voor mijn favoriete games geworden, heb daarom ook de special edition gekocht (doe ik zelden).
Maar het is geen game voor iedereen denk ik, dus een 8.
Heb deze week Catherine: Full Body uitgespeeld.
Net zoals in de PS3 versie (grotendeels dezelfde) leuke puzzels en een goede soundtrack, en blijft een game met een speciaal kantje.
Het verschil met de PS3 versie zit hem in nieuwe cutscenes, een extra hoofdpersonage dat zonder spoilers te geven wel voor een typisch Japanse stijl plottwist zorgt.
Er zijn ook nog leuke puzzels toegevoegd op het einde, die de trophy voor alle gouden prijzen halen nog wat uitdagender maakt.
Het is ook makkelijker om alle verschillende eindes te zien (minder omslachtig) doordat je (in normal mode toch, ben nog niet zeker van hard mode) nu stages die je uitgespeeld hebt kan skippen. Op PS3 moet je hiervoor in de stage de gouden prijs eerst halen.
Ik zou deze over het algemeen 8/10 geven.
Persoonlijk zou ik hem meer geven, want het is intussen één voor mijn favoriete games geworden, heb daarom ook de special edition gekocht (doe ik zelden).
Maar het is geen game voor iedereen denk ik, dus een 8.
1581Star Wars Jedi: Fallen Order
Als groot Star Wars-fan is het eigenlijk raar dat ik nog niet eerder aan deze game begonnen was, maar ik heb er evengoed van genoten
Eindelijk nog eens een goede singleplayer Star Wars-game die de sfeer van de films/series goed weet over te brengen. Veel referenties naar gebeurtenissen uit het brede Star Wars-universum en bovendien zeer sterke gameplay waardoor het altijd fantastisch voelt om een Jedi te zijn. Gedurende 75% van de game blijven gevechten spannend, eenmaal alle skills unlocked zijn, voelt hjet wat meer overpowered aan, maar dat is ook een leuk
De te verkennen planeten zijn ook heel erg de moeite, daar ga ik met plezier nog wat verder in verkennen om alles te vinden en de platinum te halen.
Ik heb hem gespeeld op de launch PS4 en jammer genoeg bleef hij toch zo nu en dan eens hangen of wilden omgevingen niet inladen. Jammer van deze technische mankementen.
8,5/10
Als groot Star Wars-fan is het eigenlijk raar dat ik nog niet eerder aan deze game begonnen was, maar ik heb er evengoed van genoten
Eindelijk nog eens een goede singleplayer Star Wars-game die de sfeer van de films/series goed weet over te brengen. Veel referenties naar gebeurtenissen uit het brede Star Wars-universum en bovendien zeer sterke gameplay waardoor het altijd fantastisch voelt om een Jedi te zijn. Gedurende 75% van de game blijven gevechten spannend, eenmaal alle skills unlocked zijn, voelt hjet wat meer overpowered aan, maar dat is ook een leuk
De te verkennen planeten zijn ook heel erg de moeite, daar ga ik met plezier nog wat verder in verkennen om alles te vinden en de platinum te halen.
Ik heb hem gespeeld op de launch PS4 en jammer genoeg bleef hij toch zo nu en dan eens hangen of wilden omgevingen niet inladen. Jammer van deze technische mankementen.
8,5/10
1582Nioh (ps5): 8,5/10
Zeeer, wat zeg ik? Zeeeeeeeeeer verslavend
Maar ook 'zeer' in de vorm van 'pijn' (geen idee of jullie in Nederland ook 'ik heb zeer' zeggen als je pijn bedoelt). Waarom pijn? Je gaat zo vaak dood, krijgt hoofdpijn van de spanning en grijpt de controller zo hard vast dat het pijn doet.
Ik vind demon's souls pittig. Wel deze is nog een trapje hoger. Het is zo een complexe game, waar je al heel snel het overzicht kan verliezen. Dood ligt om elke hoek.
Maar wanneer je een eindbaas voor de 20ste keer probeert te verslaan, leer je zo fijngevoelig te werken. Elke seconde telt en je leer alle moves uit je hoofd. En als je deze vervolgens dan weet neer te halen, vliegt er een gigantische wolk endorfine door je hoofd. En daar doe je het voor.
8,5 is een mooie score. Er zijn natuurlijk zaken die beter kunnen. En mijn gevoel zegt dat dit bij nioh 2 wel aangepakt zal zijn.
Nu ga ik de DLC nog spelen en dan wordt het tijd voor een makkelijkere game om wat te bekomen.
Maar ook 'zeer' in de vorm van 'pijn' (geen idee of jullie in Nederland ook 'ik heb zeer' zeggen als je pijn bedoelt). Waarom pijn? Je gaat zo vaak dood, krijgt hoofdpijn van de spanning en grijpt de controller zo hard vast dat het pijn doet.
Ik vind demon's souls pittig. Wel deze is nog een trapje hoger. Het is zo een complexe game, waar je al heel snel het overzicht kan verliezen. Dood ligt om elke hoek.
Maar wanneer je een eindbaas voor de 20ste keer probeert te verslaan, leer je zo fijngevoelig te werken. Elke seconde telt en je leer alle moves uit je hoofd. En als je deze vervolgens dan weet neer te halen, vliegt er een gigantische wolk endorfine door je hoofd. En daar doe je het voor.
8,5 is een mooie score. Er zijn natuurlijk zaken die beter kunnen. En mijn gevoel zegt dat dit bij nioh 2 wel aangepakt zal zijn.
Nu ga ik de DLC nog spelen en dan wordt het tijd voor een makkelijkere game om wat te bekomen.
1583Dat zal inderdaad bijkomen zijn....
Wij gebruiken zeer ook zeker als synoniem voor pijn, hoor. Niet zozeer als 'ik heb zeer', maar wel als 'dat doet zeer'. (Hier in deze regio wel tenminste)
Wij gebruiken zeer ook zeker als synoniem voor pijn, hoor. Niet zozeer als 'ik heb zeer', maar wel als 'dat doet zeer'. (Hier in deze regio wel tenminste)
1584Ok goed om te weten. Ik werk vaak samen met onze collega's uit Nederland en geef ook training aan Nederlandse dokters en verpleegkundigen. En ik merk toch vaak dat er woorden zijn die heel hard verschillen tussen België en Nederland. Daarom dat ik vaak voorzichtig benpaveman wrote: 21 Jan 2022 13:24 Dat zal inderdaad bijkomen zijn....
1585In NL gaan ze 's middags ook een rondje lopen... maar dat is wandelen en niet hardlopen. Ik keek even raar op op mijn eerste werkdaggamerke1992 wrote: 21 Jan 2022 14:50 Ok goed om te weten. Ik werk vaak samen met onze collega's uit Nederland en geef ook training aan Nederlandse dokters en verpleegkundigen. En ik merk toch vaak dat er woorden zijn die heel hard verschillen tussen België en Nederland. Daarom dat ik vaak voorzichtig ben
Ook zou congé nemen/pakken in NL (of sommige delen ervan) betekenen dat je ontslag neemt ipv verlof neemt
Verder heb ik ondervonden dat voormiddag in BE eigenlijk ochtend is in NL en dat in NL voormiddag eerder het eerste deel van de middag is (dus na 12u waar het in BE voor 12u is). Sindsdien probeer ik maar een uur te zeggen of te ontfutselen zodat ik zeker weet wanneer het ongeveer is
1586Zo herkenbaar
Hetzelfde geld voor de medische taal. Ik spreek van een AV-fistel en in Nederland zeggen ze tegen hetzelfde een shunt. Maar dat kan dus voor verwarring zorgen als ik een mix van 2 landen voor mij heb, zoals deze week.
Hetzelfde geld voor de medische taal. Ik spreek van een AV-fistel en in Nederland zeggen ze tegen hetzelfde een shunt. Maar dat kan dus voor verwarring zorgen als ik een mix van 2 landen voor mij heb, zoals deze week.
1587Doe je goed. Ik zit altijd vast bij de boss in de cace. Die snelle is dat volgens mij, die ook rond vliegt/zweeftgamerke1992 wrote: 21 Jan 2022 11:37 Nioh (ps5): 8,5/10
1588Dat is de 2de van in totaal 23 main bosses. En dan zijn er ook nog bosses in de zijmissies.Marty wrote: 21 Jan 2022 17:00Doe je goed. Ik zit altijd vast bij de boss in de cace. Die snelle is dat volgens mij, die ook rond vliegt/zweeftgamerke1992 wrote: 21 Jan 2022 11:37 Nioh (ps5): 8,5/10
De truk daar is om vooral heel goed te ontwijken en slecht 1 keer per keer aan te vallen. Het helpt ook om gear te dragen die de paralysis tegen gaat of naalden die de verlamming meteen doen verdwijnen.
1589Ik heb helaas niet meer de snelle reflexen van vroeger
En meestal denk ik van ach daar kan ik nog wel een aanval doen en dan is het snel voorbij. Niet zo geduldig.
Er zijn ook maar 4 souls like games die ik platinum heb gehaald:
Remnant from the Ashes
Chronos: Before the Ashes
The Surge 2
Lords of the Fallen
Allemaal wel aanraders, afgezien van Chronos: Before the Ashes. Wel een prima game maar de performance is soms niet al te best
En meestal denk ik van ach daar kan ik nog wel een aanval doen en dan is het snel voorbij. Niet zo geduldig.
Remnant from the Ashes
The Surge 2
Lords of the Fallen
Allemaal wel aanraders, afgezien van Chronos: Before the Ashes. Wel een prima game maar de performance is soms niet al te best
1590Ik leer altijd veel bij door jou Thanks!Marty wrote: 21 Jan 2022 17:23 Ik heb helaas niet meer de snelle reflexen van vroeger
Remnant from the Ashes
The Surge 2
Lords of the Fallen