Re: Wat speel je op dit moment?

2522
Bij AC blijft het toch aardig RPG-light wat mij betreft. Zelfs bij Valhalla had ik het gevoel dat de invloed van de keuzes toch behoorlijk beperkt bleven op de gameplay, dus denk dat dit wel beperkt zal blijven. Grootte qua map en icoontjes hierop blijft wel weer typisch Ubi waarschijnlijk (moet Origins en Odyssey beide nog spelen).

@kolm: dat klinkt idd als veel moeite... ik heb niet zoveel moeite met moeilijke gameplay, zo lang het maar in redelijkheid zit en je altijd zelf precies weet wat je 'fout' hebt gedaan. Zodra het oneerlijk aan gaat voelen haak ik af.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2523
met0t0 wrote: 23 Jan 2022 14:05 Assassin's Creed: Origins proloog bijna uitgespeeld. Nu een viertal uurtjes wat verkend en de basis onder de knie proberen krijgen. Gaat best vlot. Wat een map... :O
Voorlopig stoort het nog niet te veel dat het meer RPG is, de keuzestress blijft nog beperkt :lol:
Origins vond ik dan ook de leukste van de nieuwe trilogie! Meest fijne map en leukste verhaal! En nog het belangrijkste: het had nog daadwerkelijk een meerwaarde voor het Assassin's Creed universum :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2527
gamerke1992 wrote: 26 Jan 2022 11:57
Sanity penguin wrote: 26 Jan 2022 09:29
gamerke1992 wrote: 25 Jan 2022 20:39 Ik vond origins ook beter dan oddysey. Valhalla was dan weer veel beter dan origins.
Hmm, voor blijft Origins de beste. Was leukste setting voor mij.
Ik ben wel fan van die viking setting. Dus dat is inderdaad eerder persoonlijk :)
Bij Valhalla was het vaak mis or hit bij mij! De wereld vond ik zeer tof, maar het hoofdverhaal had voor mij zowel extreme hoogte- als dieptepunten :p Maar ze gingen op z'n minst al terug de Assassin's tour op :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2529
Mooi! Geniet ervan tot je een nieuwe game start! :lol:

Ik stond op 91.93% maar dan ben ik 2 games gestart... :q:

Trine 2 staat opnieuw op een laag pitje, ik moet daar echt wakker zijn want anders word ik nogal snel slechtgezind :P

Daarnaast Block-a-pix gestart: Lekker gezellig puzzelen en niet al te moeilijk, enkel tijdrovend:
De grootste puzzels ben je al snel een uur mee bezig :O

En tenslotte ook aan MGSV The Phantom of pain begonnen op PS3, deze gaat de komende tijd de meeste aandacht krijgen aangezien de servers gaan sluiten eind mei.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2531
Ik heb ook wel de indruk dat AC Origins meer aanknoopt bij het grotere AC-verhaal, dus da's een pluspunt :)
De setting spreekt mij aan, al lijken de opvolgers ook de moeite. Vanavond nog wat verder in gaan, de intro was in ieder geval al sterk en de schaal die wordt meegegeven ook impressionant :cool:

Re: Wat speel je op dit moment?

2532
Heb toch even doorgezet en daarnet de score attacks afgewerkt in Rise of the Tomb Raider; dus platinum! 😄 Had een paar makkelijke (dacht ik) als laatste gehouden, maar had toch wat moeite met het kopermijn level.
Nu alleen nog de Endurance co-op voor 100% completion, maar ik ga eens een nieuwe game starten.
Image
cron