Beterschap Captain!
Wel mooi dat je van heel veel kunt genieten, de mooie dingen in het leven kunt zien en waarderen
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10532Beterschap Captain!
@Sora: geen probleem hoor! Alles gaat uitstekend, alleen heb ik jammer genoeg weer dipje als het op gamen aankomt. De dagen zit redelijk vol tegenwoordig en voorlopig ontbreekt de zin dan om te gamen. Maar er is beterschap op komst! Ik kijk enorm uit naar Gran Turismo 7! Nog een maandje! Tenzij ze deze avond in de State of Play speciaal aankondigen dat de game uitgesteld wordt tot het einde van het jaar!
@Sora: geen probleem hoor! Alles gaat uitstekend, alleen heb ik jammer genoeg weer dipje als het op gamen aankomt. De dagen zit redelijk vol tegenwoordig en voorlopig ontbreekt de zin dan om te gamen. Maar er is beterschap op komst! Ik kijk enorm uit naar Gran Turismo 7! Nog een maandje! Tenzij ze deze avond in de State of Play speciaal aankondigen dat de game uitgesteld wordt tot het einde van het jaar!
10533Ik heb ook wel eens minder zin om te gamen, maar wanneer ik dan toch een nieuwe game opstart, duurt het niet lang voor ik er mee verder wil
+++ plots een playstation licensed pull gekregen van mijn vriendin tof! Een vroeg valentijn kadootje zei ze.
+++ plots een playstation licensed pull gekregen van mijn vriendin tof! Een vroeg valentijn kadootje zei ze.
10534Hey leuk cadeautje Gamerke! Foto ervan zou wel tof zijn! Ben benieuwd.
10535--- Met grote schaamte zie ik dat ik hier al maanden niet ben geweest...
++ Met0t0 houdt mij op de hoogte, dus ik heb het gevoel dat ik nauwelijks weg ben geweest
+++ Redelijk stabiele en vooral heel fijne job ondertussen, dat mocht wel na al die tijdelijke dingen die niet goed afliepen...
+++ Toestemming en een klein budget gekregen om onze gedeelde tuin (we wonen in een appartement op de bovenste verdieping) onder handen te nemen, op dit moment is het een saai, doods grasveld (en dan niet eens deftig gras)
++ Met0t0 houdt mij op de hoogte, dus ik heb het gevoel dat ik nauwelijks weg ben geweest
+++ Redelijk stabiele en vooral heel fijne job ondertussen, dat mocht wel na al die tijdelijke dingen die niet goed afliepen...
+++ Toestemming en een klein budget gekregen om onze gedeelde tuin (we wonen in een appartement op de bovenste verdieping) onder handen te nemen, op dit moment is het een saai, doods grasveld (en dan niet eens deftig gras)
10536Leuk dat je er weer even bent (was?) WOLF!
Leuk cadeau gamerke!!
--- positieve zelftest. Gelukkig (nog) amper klachten, maar het gedoe van afspraken verzetten/afzeggen etc... niks aan...!
Leuk cadeau gamerke!!
--- positieve zelftest. Gelukkig (nog) amper klachten, maar het gedoe van afspraken verzetten/afzeggen etc... niks aan...!
10537Uuurghh Paveman => niet goed. Hopelijk valt het allemaal wel mee en wordt je niet te ziek.
10538Daar gaan we vanuit! Positief blijven (pun intended) helpt toch ook enorm mee om er sneller vanaf te komen
10539Beterschap Paveman en inderdaad hopelijk geen al te harde bijwerkingen ervan.
10540Thanks! Valt nog altijd goed mee. Vanmorgen officiële test gedaan, dus zien wat hieruit volgt...
10541Fingers crossed!paveman wrote: 04 Feb 2022 11:04 Thanks! Valt nog altijd goed mee. Vanmorgen officiële test gedaan, dus zien wat hieruit volgt...
10542Veel beterschap, Kapitein en Paveman!
--- Wat een storm... En dan zitten we ook nog eens op de bovenste verdieping aan open water, dus het waait er goed op los. Hopelijk snel gedaan!
+++ Assassin's Creed: Origins is heel leuk
--- Wat een storm... En dan zitten we ook nog eens op de bovenste verdieping aan open water, dus het waait er goed op los. Hopelijk snel gedaan!
+++ Assassin's Creed: Origins is heel leuk
10543++++ Ik met de hond deze morgen erdoor gegaan Met0t0. Maar we hadden geluk, het was 3/4 van de wandeling droog. Wel zéér vervelend en lastig wandelen met die wind.
@Paveman: Hoe voel je je? Resultaat van PCR-test al terug gehad?
@Paveman: Hoe voel je je? Resultaat van PCR-test al terug gehad?
10544Ik moest deze voormiddag nog ergens naartoe en ben erdoor gefietst. Plusjes zou ik daar niet direct bij plaatsenNTGSruler wrote: 06 Feb 2022 13:34 ++++ Ik met de hond deze morgen erdoor gegaan Met0t0. Maar we hadden geluk, het was 3/4 van de wandeling droog. Wel zéér vervelend en lastig wandelen met die wind.
10545Als het met wind mee fietsen was lijken mij dat gewoon plusjes hoor