Re: Quick News Topic

1891
Marty wrote: 04 Feb 2022 18:32 Kolm... stop eens met games releasen in maart :lol:
Maar februari zat al te vol... :q:

En maart eigenlijk ook als ik zo is heel snel kijk :O

Elex 2 op 1 maart
Babylon's fall op 3 maart
Gran Turismo 7 op 4 maart
AC Valhalla Dawn of Ragnarok expansion op 10 maart (geen idee of dat alles is of het eerste deel van)
GTA V op 15 maart
Monster Energy Super Cross 5 op 17 maart
Stranger of Paradise Final Fantasy origin op 18 maart
Tiny Tina's Wonderland op 25 maart
Ghostwire Tokyo op 25 maart
Image

Re: Quick News Topic

1893
Bungie naar Sony vond ik wel een opvallende zet... Dat Halo Microsoft exclusief blijft, is logisch, dat kunnen ze echt niet laten schieten. Op zich wel een goede FPS-studio die hopelijk een sterke PlayStation exclusive zou kunnen maken :)

Voor de rest hoop ik dat de PS5 snel gewoon in de winkels te vinden zal zijn. Niet dat ik er onmiddellijk een wil kopen, maar mocht mijn huidige PS4 het opgeven, tjah, dan zijn er eigenlijk zo goed als geen nieuwe PlayStations te vinden :|

Re: Quick News Topic

1905
Als je wat geduld hebt dan kan het ook wel iets goedkoper. Waarschijnlijk zal de eerste batch heel snel uitverkocht zijn en bij volgende batches kan je hem dan ook nog makkelijk vinden op bv een bol die regelmatig sales op lego doen.
Zelfs in lego winkels zelf (in Duitsland toch) is het vaak iets goedkoper dan op de site van lego zelf: Die gratis verzending vanaf X euro is niet zo gratis maw.

Gemiddeld zijn lego sets 2 jaar beschikbaar voor aankoop.
Image
cron