Re: Wat speel je op dit moment?

2566
zenmaster wrote: 01 Mar 2022 15:13 Zelfde dilemma weer als voor SotTR. 🤣Welke game starten.
Niet zo simpel als je geen platinum hunter bent.
Ik wou heel graag aan Ghost of Tsushima of Death Stranding beginnen, maar met het idee om die ooit voor PS5 te kopen wacht ik er toch nog maar even mee. Hoewel die kans heel klein wordt. 😒
Het is dan Hades geworden. Ik lees er eigenlijk alleen maar goede dingen over, dus ben benieuwd.
Laat zeker weten wat je er van vindt! :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2567
gamerke1992 wrote: 01 Mar 2022 19:11
zenmaster wrote: 01 Mar 2022 15:13 Zelfde dilemma weer als voor SotTR. 🤣Welke game starten.
Niet zo simpel als je geen platinum hunter bent.
Ik wou heel graag aan Ghost of Tsushima of Death Stranding beginnen, maar met het idee om die ooit voor PS5 te kopen wacht ik er toch nog maar even mee. Hoewel die kans heel klein wordt. 😒
Het is dan Hades geworden. Ik lees er eigenlijk alleen maar goede dingen over, dus ben benieuwd.
Laat zeker weten wat je er van vindt! :)
Doe ik. 😉 Heb het nog maar even gespeeld.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2570
Sanity penguin wrote: 08 Mar 2022 11:27 Terug NFS Payback hernomen in een poging toch maar Platinum te doen. Kans is groot dat ik het na een tijdje terug opgeef wegens te saai en irritant upgrade-systeem kaarten.
Waarom ze dit systeem erin hebben gezet is een raadsel. Ik vond de game op zich wel goed maar die kaarten maken het voor de helft minder leuk. Hoe ver zit je met de drift trials? Want daar heb ik het langste aan gezeten.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2571
NTGSruler wrote: 10 Mar 2022 09:16
Sanity penguin wrote: 08 Mar 2022 11:27 Terug NFS Payback hernomen in een poging toch maar Platinum te doen. Kans is groot dat ik het na een tijdje terug opgeef wegens te saai en irritant upgrade-systeem kaarten.
Waarom ze dit systeem erin hebben gezet is een raadsel. Ik vond de game op zich wel goed maar die kaarten maken het voor de helft minder leuk. Hoe ver zit je met de drift trials? Want daar heb ik het langste aan gezeten.
Ik heb het verhaal bijna afgerond dus zelfs nog niet bezig met de drie sterren op trials...
Maar ik heb inderdaad al ondervonden dat driften niet echt mijn ding is, wat ook een stuk te wijten is aan de belachelijke manier waarop je wagen reageert.

Met welke auto heb jij die drift races uiteindelijk afgerond, weet je dat nog?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2572
Euh verdorie wat ben ik toch kort van geheugen. Heb die game namelijk niet zo lang geleden gedaan. Ik heb verschillende autos gebruikt eigenlijk want het is beetje afhankelijk van je voorkeur natuurlijk. Ik denk dat ik de Lamborghini of zoiets had gebruikt? En ik heb er ook wel even aan gezeten. Het driften is anders dan in andere NFS games. Die drift trials zijn veruit het moeilijkste.

Kun je dit trouwens niet zien in Autolog? Sta ik in je friendslist?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2574
Nog steeds bezig met eindeloos verkennen en ontdekken in Assassin's Creed: Origins :lol:
Morgen zou ik de PS3 nog eens willen aansluiten om eindelijk Metal Gear Rising: Revengeance eens te spelen. Hopelijk krijg ik hem nog opgestart, de controllers lijken wel nog te werken. Toch al zeker 4 jaar geleden dat ik hem heb opgestart :gosh:

Re: Wat speel je op dit moment?

2575
Hoera, de PS3 werkt nog en Metal Gear Rising: Revengeance is opgestart. Minder hoera dat ik verschrikkelijk slecht ben in de game :lol:
Ik wou gewoon eens door de game gaan voor de Metal Gear-sfeer (die is gelukkig zeker aanwezig), maar amai, het is duidelijk dat ge er niet door geraakt zonder de juiste combo's te kennen en vooral heel goed te leren aanvallen afslaan (laat hier nu net mijn probleem zitten...) :goaway:

Re: Wat speel je op dit moment?

2576
Na het uitspelen van Horizon Forbidden West besloten om eindelijk de DLC van Horizon Zero Dawn te gaan spelen. Ik keek er altijd een beetje tegenop omdat ik weer alle controls en mechanics zou moeten leren (de DLC kwam behoorlijk veel later na de main game). Maar nu na Horizon 2 zitten de controls en mechanics er al wat in, hier en daar mis ik wel nog is iets maar het gaat redelijk... Er is wel een enorme difficulty spike tussen de main game en de DLC en dat was wel even wennen maar ook dat lijkt nu wel opgelost :lach:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2578
met0t0 wrote: 20 Mar 2022 13:14 Hoera, de PS3 werkt nog en Metal Gear Rising: Revengeance is opgestart. Minder hoera dat ik verschrikkelijk slecht ben in de game :lol:
Ik wou gewoon eens door de game gaan voor de Metal Gear-sfeer (die is gelukkig zeker aanwezig), maar amai, het is duidelijk dat ge er niet door geraakt zonder de juiste combo's te kennen en vooral heel goed te leren aanvallen afslaan (laat hier nu net mijn probleem zitten...) :goaway:
En dan weet je direct weer waarom games op PS3 en van vroeger toch dikwijls een hogere moeilijkheidsgraad hadden dan tegenwoordig.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2579
NTGSruler wrote: 26 Mar 2022 09:05En dan weet je direct weer waarom games op PS3 en van vroeger toch dikwijls een hogere moeilijkheidsgraad hadden dan tegenwoordig.
Het ligt ook wel wat aan het genre natuurlijk, ik ben hack & slash-games niet zo hard gewend. Ik begrijp heel goed de voldoening van perfect uitgevoerde combo's en kills, tegen het einde lukte dat ook wel wat :)
De herspeelbaarheid van de game wordt hierdoor vergroot (steeds complexere combo's leren met verschillende wapens), dus het is wel echt knap uitgewerkt allemaal.

Nu de PlayStation 3 terug op de kast staat, uit nostalgie even Super Motherload opgestart. Ik heb die als kind kapotgespeeld op Miniclip.com en had wel eens zin in een rustige game. Heel leuk om terug gewoon wat te graven, maar wel vreemd dat er minder opties lijken te zijn dan in de gratis webgame :? Daar was alles veel duidelijker en was het de moeite om een nieuwe boor te kopen, in de consolegame geven die dingen minder voldoening omdat het minder zichtbaar lijkt te zijn.
Ach ja, nostalgie is moeilijk te verslaan. De gameplay blijft overeind en dat is het belangrijkste :)
cron