Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2266
Bij mij kriebelt het ook wel. Al is het maar een Mario game, gewoon voor de nostalgie.
Ik heb de Switch nu wel gekocht voor de dochter vooral. 😅 Ben al sinds de zomer van ‘21 aan het beloven dat ze een Switch en Just Dance zou krijgen…
En omdat ik dan toch zoveel weer uitgeef maar ineens een gewone controller voor mezelf gekocht.
De OLED inderdaad vind ikzelf wat erover. En had nog korting + de kleine korting die nog tot Pasen gold van Game Mania + nog wat coronacheques op overschot.

Ik merk wel inderdaad, eigenlijk net zo erg waarschijnlijk als bij Playstation, de microtransacties. Zelfs als je de game opstart komt er reclame op van Ubisoft om een abonnement te nemen. Je kan dan verder klikken, maar toch… Zet dat dan ergens in het menu, niet al onmiddelijk (iedere keer volgens mij!) als je de game aanzet.
Dat probleem zal ik binnenkort ook bij Rocksmith wel hebben als ik nummers wil spelen die niet op de discs staan.
Image

2268
NTGSruler wrote: 19 Apr 2022 16:46 Hehe ik refereerde naar de Gameboy tijden! Maar dank voor de verduidelijking Paveman! Was net aan het kijken naar het OLED type. Toch wel prijzig voor wat je krijgt. Het scherm krijgt toch niet altijd evengoede recensies. Nog nooit een Zelda game gespeeld en Mario games doet het toch een beetje kriebelen!
Snap ik, maar ik reageerde dan weer op jouw vraag daar achteraan ;)
De Switch staat momenteel bij mijn ex, maar daarvoor stond ie bij mij toch ook veel stof te happen... Alhoewel Mario + Rabbids en Oddyssey toch echt wel topgames zijn!
Image

2270
Mwoah, ben het daar slechts deels mee eens. De Mario games blijven ze wel verschrikkelijk goed innoveren. Mario + Rabbids was dan weer iets wat nog niet eerder was gedaan en wat ook een echt kwalitatief geweldige game was. Hoewel dit volgens mij een Ubi game was, denk ik dat het probleem juist meer zit in beperkte third party support wat weer komt doordat Nintendo eigenwijs eigen koers blijft varen (geen 4K etc.), terwijl dit ergens juist ook weer hun kracht is natuurlijk...
Image

2273
Image
Nog steeds geen PS5 in huis, maar deze stond verkeerd geprijsd in de Media Markt (stickertje van de PS4 collectie). Aan de kassa zagen ze de fout, maar ze hebben hem toch meegegeven omdat ze vonden dat ze zelf in fout waren (wel een tijdje moeten wachten op de directie enzo :lol: ). Hadden ze gezegd dat ze hem niet zouden meegeven aan die prijs zou ik zeker niet moeilijk gedaan hebben.

Maar kijk, deze mooie game voor €16,99 in nieuwstaat :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

2278
dividedx11 wrote:
Image
Nog steeds geen PS5 in huis, maar deze stond verkeerd geprijsd in de Media Markt (stickertje van de PS4 collectie). Aan de kassa zagen ze de fout, maar ze hebben hem toch meegegeven omdat ze vonden dat ze zelf in fout waren (wel een tijdje moeten wachten op de directie enzo
Image
). Hadden ze gezegd dat ze hem niet zouden meegeven aan die prijs zou ik zeker niet moeilijk gedaan hebben.

Mooie deal ! Ik heb 2 PS5 discs. Als je er één wil kopen laat maar weten.
Image
Image

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

2279
RoyVdW wrote: 03 Jun 2022 12:39
dividedx11 wrote:
Image
Nog steeds geen PS5 in huis, maar deze stond verkeerd geprijsd in de Media Markt (stickertje van de PS4 collectie). Aan de kassa zagen ze de fout, maar ze hebben hem toch meegegeven omdat ze vonden dat ze zelf in fout waren (wel een tijdje moeten wachten op de directie enzo
Image
). Hadden ze gezegd dat ze hem niet zouden meegeven aan die prijs zou ik zeker niet moeilijk gedaan hebben.

Image
Image

Misschien heeft ie interesse als je hem voor de verkoop prijs verkoopt ;)
Image

2280
Marty wrote: 03 Jun 2022 14:46
RoyVdW wrote: 03 Jun 2022 12:39
dividedx11 wrote:
Image
Image

Image
Image

Misschien heeft ie interesse als je hem voor de verkoop prijs verkoopt ;)
Persoonlijk zou ik het dan nog niet doen want dan is het een tweedehands product en als er dan wat mee is (wat best vaak voorkomt bij de PS5/Dualsense) dan wordt het al een stuk lastiger want je eerste aanspreekpunt voor de garantie is eigenlijk de verkoper...
Ook bij inbraak/diefstal krijg je er wat uitdagingen bij als je dat bij de verzekeraar wil declareren.

Gamemania zou naar het schijnt ook weer wat voorraad hebben.
Image