Haha heb ik nog geluk gehad denk ik. Geen vliegende bugsnax moeten vangen voor de hats. Meestal zijn die iets moeilijker om te vangen.
Ik vond het verhaal in de DLC wel leuk, wat vond jij ervan Kolm?
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
1607Grappig gesprek aangezien ik het spel nog niet gespeeld heb Ga ik zeker ooit eens doen.
1609Ik had geluk dat 2 van die vliegende er waren die gaan zitten. Dus ik kon mijn gewone trap neerzetten waar ze gingen rusten en dan wachten tot ze landen om ze te pakken.NTGSruler wrote: 02 May 2022 13:11 Haha heb ik nog geluk gehad denk ik. Geen vliegende bugsnax moeten vangen voor de hats. Meestal zijn die iets moeilijker om te vangen.
Ik vond het verhaal in de DLC wel leuk, wat vond jij ervan Kolm?
De andere 2 moest ik neerhalen met dat tripod touw maar dat ging gelukkig ook makkelijk.
Het verhaal was wel leuk maar niet echt iets waar je van omver geblazen wordt. Ik vond vooral leuk met die nieuwe bugsnax dat je weer moest uitvogelen hoe je die te pakken kreeg
Ik moet ook wel toegeven dat ik onbehoorlijk lang heb gezocht naar dat derde ei... Het eerste ligt voor je neus, het tweede kom je vanzelf wel tegen als je wat rondneust en overal binnen wilt geraken maar dat derde... daar ben ik misschien 20 keer langsgelopen tot ik in een bepaalde hoek erlangs kwam
1610Het was rustgevend om te doen vond ik het verhaal.
Dat derde ei wat ik denk dat jij bedoelt, was nochtans het eerste ei dat ik gevonden had
Nu het was leuk, maar kan mij niet voorstellen dat hier nu nog eens DLC van komt. Dat hoeft eigenlijk niet, vond het goed zo.
Dat derde ei wat ik denk dat jij bedoelt, was nochtans het eerste ei dat ik gevonden had
Nu het was leuk, maar kan mij niet voorstellen dat hier nu nog eens DLC van komt. Dat hoeft eigenlijk niet, vond het goed zo.
1611Assassin's Creed: Origins
Na 62 uur heb ik het hoofdverhaal en een hele hoop zijmissies uitgespeeld, maar er blijft nog enorm veel te ontdekken en ik heb ook de DLC nog
Wat een fantastische game! In het begin was ik niet helemaal overtuigd van de herwerkte gameplay en vroeg ik mij af of die uitgestrekte woestijnlandschappen niet zouden vervelen, maar dit is allemaal heel goed uitgewerkt. Het is leuk om het zeer persoonlijke verhaal achter het ontstaan van de Assassin's te leren kennen en er is enorm veel variatie in de zijmissies waardoor ze een levendige wereld neerzetten.
Hier en daar eens een glitch en langere laadtijden (gespeeld op klassieke PS4), maar dit is zeker geen obstakel.
Sowieso ga ik nog voor de andere zijmissies en wil nog heel wat gebieden ontdekken, dus de 100 uur zal zeker in zicht komen
9/10
Na 62 uur heb ik het hoofdverhaal en een hele hoop zijmissies uitgespeeld, maar er blijft nog enorm veel te ontdekken en ik heb ook de DLC nog
Wat een fantastische game! In het begin was ik niet helemaal overtuigd van de herwerkte gameplay en vroeg ik mij af of die uitgestrekte woestijnlandschappen niet zouden vervelen, maar dit is allemaal heel goed uitgewerkt. Het is leuk om het zeer persoonlijke verhaal achter het ontstaan van de Assassin's te leren kennen en er is enorm veel variatie in de zijmissies waardoor ze een levendige wereld neerzetten.
Hier en daar eens een glitch en langere laadtijden (gespeeld op klassieke PS4), maar dit is zeker geen obstakel.
Sowieso ga ik nog voor de andere zijmissies en wil nog heel wat gebieden ontdekken, dus de 100 uur zal zeker in zicht komen
9/10
1612Immortals fenyx rising: 7/10
Leuke open world game vol puzzels. Als je niet van puzzels houdt, is deze game dus ook niets voor jou.
Je moet ook heel veel verzamelen, zoals we gewoon zijn van een ubisoft game.
Verder leuk verhaal met goede humor, mooie omgevingen en puzzels die je op veel manieren kan oplossen.
Ik geef het maat 7/10, maar kan deze wel aanraden voor de prijs die je nu maar betaald.
Leuke open world game vol puzzels. Als je niet van puzzels houdt, is deze game dus ook niets voor jou.
Je moet ook heel veel verzamelen, zoals we gewoon zijn van een ubisoft game.
Verder leuk verhaal met goede humor, mooie omgevingen en puzzels die je op veel manieren kan oplossen.
Ik geef het maat 7/10, maar kan deze wel aanraden voor de prijs die je nu maar betaald.
1613Blijft mijn favoriet van de 'nieuwe' AC games.met0t0 wrote: 10 Jul 2022 12:17 Assassin's Creed: Origins
9/10
1614Same! Deze voelde op z'n minst nog aan als een toevoeging aan het AC universum. Al ging het bij Valhalla qua verhaal al wel terug een beetje de goede richting terug uitSanity penguin wrote: 12 Jul 2022 11:52Blijft mijn favoriet van de 'nieuwe' AC games.met0t0 wrote: 10 Jul 2022 12:17 Assassin's Creed: Origins
9/10
1615Horizon: Forbidden West
Dit is persoonlijk, maar het is echt een heel, heel, heel saai verhaal. Op gegeven moment heb ik veel van de dialoog geskipped. Het einde gaf ook niet echt voldoening. En dan wordt ook meerdere keren LGBT door het verhaal geduwd zonder dat het iets toevoegt. Maar goed. De gameplay maakt heel veel goed! Lekker hakken, zagen en schieten.
Alle gameplay elementen is ten opzichte van de vorige game wel iets verbeterd zoals een opvolger hoort te doen. De gameplay en visuals zijn echt goed. Maar niet perfect.
Qua gameplay is het upgraden van wapens en kleding een grind geworden. Het verkrijgen van sommige loot werkt nu als een lootbox (je hebt 60% dat dit item dropt na het killen van een thunderjaw…). Dat was bij de vorige game niet zo als ik het mij goed herinner.
Qua visuals is het spel vaak adembenemend en sta je in elke biome wel even stil om de schoonheid te bewonderen. Maar ik had vrij veel pop-in en pop-out van objecten en vooral dieren. Die plots verschenen of verdwenen. Irritant en haalt je uit de immersie.
Alom een goede game. Maar niet iets waar ik over een paar jaar nog aan terug ga denken.
7/10
Dit is persoonlijk, maar het is echt een heel, heel, heel saai verhaal. Op gegeven moment heb ik veel van de dialoog geskipped. Het einde gaf ook niet echt voldoening. En dan wordt ook meerdere keren LGBT door het verhaal geduwd zonder dat het iets toevoegt. Maar goed. De gameplay maakt heel veel goed! Lekker hakken, zagen en schieten.
Alle gameplay elementen is ten opzichte van de vorige game wel iets verbeterd zoals een opvolger hoort te doen. De gameplay en visuals zijn echt goed. Maar niet perfect.
Qua gameplay is het upgraden van wapens en kleding een grind geworden. Het verkrijgen van sommige loot werkt nu als een lootbox (je hebt 60% dat dit item dropt na het killen van een thunderjaw…). Dat was bij de vorige game niet zo als ik het mij goed herinner.
Qua visuals is het spel vaak adembenemend en sta je in elke biome wel even stil om de schoonheid te bewonderen. Maar ik had vrij veel pop-in en pop-out van objecten en vooral dieren. Die plots verschenen of verdwenen. Irritant en haalt je uit de immersie.
Alom een goede game. Maar niet iets waar ik over een paar jaar nog aan terug ga denken.
7/10
1616Verhaal vond ik ook maar zo zo... Voelde ook eigenlijk best kort aan. Op een gegeven moment had ik het gevoel ook wel dat ze aan een of ander diversiteitsquotum moesten voldoen om er zoveel mogelijk verschillende etniciteiten in te stoppen. Ik kan me ook nog herinneren dat er tijdens de eerste gameplay ooit een heel stuk getoond werd op het strand met Erend die gevangen was genomen, maar dit miste ik precies in het spel? Er werd ook gezegd dat de wereld geteisterd werd door rampen en stormen ofzo, maar dat werd amper getoond in de spelwereld?FGras wrote: 15 Jul 2022 23:59 Horizon: Forbidden West
7/10
Qua wereld is het inderdaad adembenemend. Misschien wel een van de mooiste open werelden die ik al gezien heb. Ik hou van die post-apocalyptische amerika.
1617Een diversiteitsquotum inderdaad. Ik verwacht ook niks anders van een spel gemaakt in Amsterdam!Mr.Wolf wrote: 16 Jul 2022 20:15Verhaal vond ik ook maar zo zo... Voelde ook eigenlijk best kort aan. Op een gegeven moment had ik het gevoel ook wel dat ze aan een of ander diversiteitsquotum moesten voldoen om er zoveel mogelijk verschillende etniciteiten in te stoppen. Ik kan me ook nog herinneren dat er tijdens de eerste gameplay ooit een heel stuk getoond werd op het strand met Erend die gevangen was genomen, maar dit miste ik precies in het spel? Er werd ook gezegd dat de wereld geteisterd werd door rampen en stormen ofzo, maar dat werd amper getoond in de spelwereld?FGras wrote: 15 Jul 2022 23:59 Horizon: Forbidden West
7/10
Qua wereld is het inderdaad adembenemend. Misschien wel een van de mooiste open werelden die ik al gezien heb. Ik hou van die post-apocalyptische amerika.
1618Ghost of Tsushima 8.5/10
Gister in no-time uitgespeeld en platinum. Wat een gave game! Ondanks dat de omgeving soms een beetje Far Cry PS3 aanvoelen, is de art style is echt top. De gameplay is meedogenloos hard en het voelt zo goed om de mongolen te fileren. Dit gebeurt met controls die ik nog niet eerder in andere games heb gezien maar wel natuurlijk aanvoelen. Het verhaal is erg boeiend en alle karakters die je ontmoet zijn memorabel en voelen als toegevoegde waarde. Je voelt je echt alsof je in een passie project aan het rondlopen bent.
Een paar dingen die ik in de volgende game graag zou willen zien:
- Echt next gen graphics.
- Iets minder repetitieve (fox shrine) side quests, liever wat meer verhalend als Red Dead Redemption 2.
- Echte rotsen als in Horizon 2, inplaats van de wit gemarkeerde stenen.
- Iets betere level system. Bij veel missies voel jij je snel erg overpowered.
- Over shoulder camera zodat je de gevecht details beter kan zien en het meer filmisch wordt zoals god of war.
- Afgehakte ledermaten. In deel 1 kon dat enkel bij onthoofdingen. Maar dar mag van mij wel wat meer zijn, dat zou de game echt bruut maken.
En nu door met Iki island!
Gister in no-time uitgespeeld en platinum. Wat een gave game! Ondanks dat de omgeving soms een beetje Far Cry PS3 aanvoelen, is de art style is echt top. De gameplay is meedogenloos hard en het voelt zo goed om de mongolen te fileren. Dit gebeurt met controls die ik nog niet eerder in andere games heb gezien maar wel natuurlijk aanvoelen. Het verhaal is erg boeiend en alle karakters die je ontmoet zijn memorabel en voelen als toegevoegde waarde. Je voelt je echt alsof je in een passie project aan het rondlopen bent.
Een paar dingen die ik in de volgende game graag zou willen zien:
- Echt next gen graphics.
- Iets minder repetitieve (fox shrine) side quests, liever wat meer verhalend als Red Dead Redemption 2.
- Echte rotsen als in Horizon 2, inplaats van de wit gemarkeerde stenen.
- Iets betere level system. Bij veel missies voel jij je snel erg overpowered.
- Over shoulder camera zodat je de gevecht details beter kan zien en het meer filmisch wordt zoals god of war.
- Afgehakte ledermaten. In deel 1 kon dat enkel bij onthoofdingen. Maar dar mag van mij wel wat meer zijn, dat zou de game echt bruut maken.
En nu door met Iki island!
1619Hatsaflats! En nu ook Iki Island.
Gadverdamme wat was dit vet! Ze hadden naar mijn mening alles net iets beter gemaakt. De missies, het verhaal, de omgeving, de upgrades. Echt een aanrader.
En wow die belichte apen grot zag er heel gaaf uit in het donker op een oled tv!
Ik heb nu alles in de singleplayer (behalve new game+, waarom is dit nog een ding?) gedaan in 42 uur. En ik heb er van genoten!
Gadverdamme wat was dit vet! Ze hadden naar mijn mening alles net iets beter gemaakt. De missies, het verhaal, de omgeving, de upgrades. Echt een aanrader.
En wow die belichte apen grot zag er heel gaaf uit in het donker op een oled tv!
Ik heb nu alles in de singleplayer (behalve new game+, waarom is dit nog een ding?) gedaan in 42 uur. En ik heb er van genoten!