Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

257
Momenteel heb ik RDR2 data disc insteken in mijn PS5. Nog bezig met kopiëren en dat zal nog een tijdje duren als ik het zo zie...

Heb ook eens mijn Discord terug geïnstalleerd op mijn gsm (nieuwe gsm). Gelukkig mijn paswoord nog kunnen herinneren. Als het goed is ben ik daar ook terug functioneel, kan misschien nog van pas komen.
Image

259
Ik heb gisteravond RDR2 er maar eens in gedaan, deel is al geïnstalleerd, nu alleen nog deel wat na Play Disc moet. Kids zijn Phineas and Ferb film aan het kijken... genoeg tijd om installatie af te ronden, neem ik aan. Enige vraagteken is dat ik momenteel weinig aan gamen toe kom :shh: . Ik hoop dat we snel een goed moment kunnen vinden om samen aan de slag te gaan, dat ik in ieder geval zeker geen sta-in-de-weg zal zijn. Moeten we nog iets vooraf spelen om aan de multiplayer te kunnen beginnen?
Image

260
Zou ergens 5, 6 of 7 mei kunnen voor jou? Ik moet het nog eens uitvogelen, 8 mei is Moederdag bij ons. Woensdag ga ik op bezoek bij mijn ouders en vraag ik hoe en wat. Misschien dat die dag ook nog een optie is. Er is dacht ik maar 1 trophy waar je met 4 moet zijn, de rest kan je in principe met 2 of alleen. Voornamelijk de xp grind naar level 50 dan. Geen idee als we direct aan de multiplayer kunnen beginnen, onze game-encyclopedie Kolm zal hoogstwaarschijnlijk hier wel een antwoord op weten :P
Image

261
Probeer de discussie over het tijdstip alleen in discord te houden. Anders moet er weer iemand alles daar gaan herhalen ;)

Ik heb van bronnen gehoord dat je meteen met de online zou kunnen beginnen.
Zelf vermoed ik dat het een beetje als GTAV gaat zijn: Als je singleplayer laat laden dan heb je daar een intro/tutorial voor je naar multiplayer kan gaan. En als je multiplayer laadt dan zal je waarschijnlijk daar ook nog wel een intro missie krijgen voor het online gedeelte. Dat kan al snel een halfuur tot een uur zijn als ik aan GTAV denk dus best al voor de sessie een keer doen.

Ik denk dat ik dat van het weekend ga doen.
Image

262
paveman wrote: 25 Apr 2022 14:16 Ik heb gisteravond RDR2 er maar eens in gedaan, deel is al geïnstalleerd, nu alleen nog deel wat na Play Disc moet. Kids zijn Phineas and Ferb film aan het kijken... genoeg tijd om installatie af te ronden, neem ik aan. Enige vraagteken is dat ik momenteel weinig aan gamen toe kom :shh: . Ik hoop dat we snel een goed moment kunnen vinden om samen aan de slag te gaan, dat ik in ieder geval zeker geen sta-in-de-weg zal zijn. Moeten we nog iets vooraf spelen om aan de multiplayer te kunnen beginnen?
Donderdag 5 mei lijkt de beste kans te worden tot nu toe :)
Image

265
Psst, zeg dat even in Discord, dan weet meteen iedereen het. Dat is een beetje het idee van die groep chat ;)
Anders moet ik alles daar gaan herhalen en dat schiet niet op.

Je bent overigens niet de enige die buiten de chat dingen probeert te zeggen, het wordt alleen wat rommelig zo :lol:

@NTGSruler: Voor jouw zorgen ga ik straks even iedereen in de chat taggen om te bevestigen :)
Image

267
@Kolm: ik ben vanaf de 5e in principe beschikbaar tot en met de 8e. De 8e s'morgens is ontbijt voor moederdag, dus middag/avond kan ook wel. De rest van de dagen zal wss 's avond zijn dus wat oké is. Maar ik probeer toch altijd als het kan iets te doen rond 19u omdat het anders te laat wordt naar mijn goesting. Maar het is geen probleem hoor, later kan ook, ik pas mij aan.

Had je nu al de openingsscéne gedaan in RDR2 Kolm? Want ik denk dat er wel ééntje is (aan de trophies te zien). Geen idee als we dat in groep kunnen beleven of dat het alleen moet. Ik hou donderdagnamiddag in mijn achterhoofd om dit eventueel te doen.
Image

268
Ik heb me er net even mee bezig gehouden.
Je kan vanaf het startscherm direct naar online zonder de singleplayer te starten.
Vervolgens heb je een paar korte missies maar uiteindelijk ben ik daar wel 1,5-2u mee bezig geweest. Al was ik ook wel een tijdje aan het prullen met dieren skinnen en kruiden plukken :lol:
Image