Re: Wat speel je op dit moment?

2626
NTGSruler wrote: 10 May 2022 16:19 Hehe co-op spelen vind ik wel leuk. Geeft wat meer gevoel van voldoening. Anders zit ik daar ook maar squad battles af te ronden :D Gelukkig de winning streak trophy al behaald. Maar de moeilijkste met de hakpas en bicycle kick moet ik nog doen, maar moet eerst stadium III unlocken. Amuseer er mij best wel mee hoor.
Division rivals is ook best leuk, kan je nog aardig wat mee verdienen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2629
Ondertussen die collector role verkregen.

Doordat ik afgelopen weekend er erg had op gelet om al collectibles op te rapen waar ik langs kwam, had ik 8 sets waarvan ik 2-4 dingen miste. 3 hiervan waren de flowers waar je van elke collectible er elke dag 3 kan oppakken.
Uiteindelijk de missende gezocht en voor het inleveren van een set krijg je 1500xp, dat staat los van de 150-200xp die je krijgt voor het oprapen van een collectible. Die 1500xp is ook hetzelfde voor sets van 9 of 14 collectibles.
Uiteindelijk geeft het oprapen + inleveren van zo'n set dus 2850 tot 4300xp. Je krijgt ook nog iets van 150 tot 280 dollar per set.

Voor vandaag ben ik daarmee gestrand op level 29.5. Ook het ammo pamphlet bij level 28 kunnen kopen en die trophy gehaald. Het is nu dus 'alleen nog' level 50 halen :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2630
Pfff. Je bent goed door aan het doen, kolm! Ik heb me er na donderdagavond helemaal nog niet toe gezet weer verder te gaan... :facepalm:
Die intro zou je later alsnog moeten kunnen spelen inderdaad, maar ik kon nergens terugvinden hoe... en toen ik vrijdag of zaterdag nog eens een poging deed om verder te gaan kon ik ook maar niet goed bedenken hoe dan en waar te beginnen... Momenteel ook gewoon weinig tijd voor, dus maak me er ook maar niet te druk om, haha!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2631
Ik had vooral in het weekend veel gespeeld voor de collectibles en free roam missions omdat die dubbele gold bars geven nu.
Alleen had ik dus pas maandag door dat je je free roam missies zo lang mogelijk moet rekken zonder over de timer te gaan, om een of andere reden krijg je dan meer gold. Ipv 0.08 kreeg ik dan 0.32-0.40 gold bar per missie.

Gisterenavond had ik ook nog redelijk veel gespeeld voor die collectibles maar vanaf nu zal het wel weer wat minderen want alle collectibles verzamelen, zelfs als je je beperkt tot een paar sets, vraagt veel tijd. Dus gisteren had ik even voordeel dat ik er al wat op gelet had voorheen, maar dat is nu wel een beetje weg want de collectibles zijn weg uit mijn inventory :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2635
Snel weer even Wonderlands. Tweede dlc is nu al uit. En dat terwijl de game zelf nog geen 2 maand uit is.

En dit is ook de kortste dlc ooit. Eerste dlc was je in 10 minuten doorheen. En je moet dat zelfde 4 keer in totaal spelen.

Dlc 2 lijkt meer van hetzelfde.

Edit: dlc2 is ook maar 10 tot 15 minuten, en dat 4x voor beide trophies.

Slechte seasonpass...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2636
Sanity penguin wrote: 18 May 2022 21:43
NTGSruler wrote: 18 May 2022 16:01 RDR 2 voor de online trophies. Maar ben niet zo snel als Kolm ^^

FIFA22. Moet zeggen, tis enorm verslavend. Al vraag ik mij nog steeds af hoe ze aan al die fantastische kaarten van spelers geraken...
Gebruik je de futbin app? Wat is je team?
Futbin app is geïnstalleerd op gsm. Ben het nu eindelijk aan het uitvogelen met de oplossingen voor SBC's.

Mijn team. Teamgeest is 85. Geraak dus voorlopig niet vooruit. Heb maar 22000 coins momenteel. Totaal geen idee hoe ik nu bijvoorbeeld spelers kan kopen om ze met winst door te verkopen.

Image
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2637
Marty wrote: 19 May 2022 19:40 Snel weer even Wonderlands. Tweede dlc is nu al uit. En dat terwijl de game zelf nog geen 2 maand uit is.

En dit is ook de kortste dlc ooit. Eerste dlc was je in 10 minuten doorheen. En je moet dat zelfde 4 keer in totaal spelen.

Dlc 2 lijkt meer van hetzelfde.

Edit: dlc2 is ook maar 10 tot 15 minuten, en dat 4x voor beide trophies.

Slechte seasonpass...
Een beetje zoals de tweede season pass van Borderlands 3? :think:

Zelf na de online van RDR2 weer verder met Watch Dogs op PS3. Ik ben eerst de DLC aan het afwerken waar ik nu 2/3de van het verhaal en de side missies met verhaal klaar heb en ook 1 'grind x missies van type y' trophy heb afgerond. Vooral die extra missies waar je er dan telkens 20 moet doen zijn een beetje... eentonig. De 29 races zal ook wel eentonig worden maar tenminste anders dan die missies waar je er 60 van moet doen :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2638
@NTGSRuler:

Beste OK team om nog maar net te starten. Nu nog kaarten flippen is minder eenvoudig dan bij aanvang van het spel in september. Je kan rekening houden met de SBC's die gelost worden voor de TOTS-kaarten. Elke week een nieuwe grote league met daartussen kleintjes. Vaak terugkerende SBC's, maar dan met voorwaarden gebonden aan die specifieke leagues. Deze week droppen denk ik de kaarten van Laliga, dus zou je wat kunnen investeren in goedkope gold&rare kaarten van LaLiga. Die dan normaal in prijs zouden moeten stijgen eenmaal de SBC's er effectief zijn. Verder zo veel mogelijk objectives proberen te doen en hopen op wat geluk bij de packs (al zijn die vaak untradable).

Hier mijn team:
Image
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2639
Haha zalig hoor je team. Ben daar altijd jaloers op eigenlijk. Collega speelt ook elk jaar fifa en heeft ook fantastisch team.

Ik heb bv ook nog Wagner (linksachter) en heb nog Majer of zoiets maar probleem is dat die de chemistry fel naar beneden halen.

Goeie tip voor de kaarten om te investeren. Zal eens bekijken. Alleen met 20000 coins kun je denk ik maar weinig kopen. Zou graag eens deftig coins willen verdienen dak de spelers kan kopen dak wil ^^
Image