Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

283
Vrees ik ook voor...

Ik merk zelf dat ik ook steeds meer moeite heb met enthousiast zijn over nieuwe game aankondigingen.
Te vaak is het toch een teleurstelling of zit het vol met microtransacties waardoor het vooraf zelfs van grote devs niet meer te zeggen is of het wat leuks wordt of niet... Gelukkig heb ik wel nog wat backlog :P
Image

284
Wauw begin jij ook dat vervelend gevoel te krijgen? Ik heb het al een tijdje. Steeds meer en meer gericht om het geld uit je te persen. En met de komende line up van live service games dat Sony mee uitpakt beloofd niets goeds eigenlijk...

Met die "gratis" PS1 en PS2 games dat ze geven in de hogere tiers moeten ze ergens op gaan bezuinigen. Worden de gratis games bij Plus. Maar dat is al een hele tijd zo.
Image

285
De game Stray wordt dus een ps+ extra tier game. Gaat dus niet naar essentials komen.

Wat ik wel gelezen heb is dat als je digitale ps1 games heb gekocht toen in de ps3 tijd kun je die weer spelen op je ps4 of ps5 zonder extra kosten zodra ze beschikbaar zijn. Zullen natuurlijk niet allemaal beschikbaar worden en je zou dan geen psplus nodig hebben om ze te spelen

Players who have purchased digital versions of most original PlayStation and PSP games will not be required to make any additional purchases or sign up for PlayStation Plus, or to play those titles on PS4. When these titles come available in PS4 and PS5, they will become available at the PlayStation Store for free and download the console version as soon as they are able to. A set of titles will be available now, according to the PlayStation Blog.
Image