Re: Het afdwaaltopic

888
Soms lees je wel grappige antwoorden onder een column van iemand in een krant of zo. Deze keer ging het over al dan niet alcohol drinken. Een persoon schreef het volgende commentaar:

"Ik denk dat mensen die alcohol de schuld geven van iets, andere problemen hebben.
De gemiddelde consumptie bier was ooit 73 liter per jaar per NL.
Toen ik het uitrekende kwam ik er achter dat mijn jaar consumptie in een maand werd gehaald.
Soms drink ik een paar maanden niet, daarna drink ik 20 bier en een liter vodka op een leuke avond.
Ik heb helaas nooit een kater en dronken wordt ik ook niet van alcohol.
Gaat er om dat je maar lol hebt, sommige worden blij van geitenmelk en een wortel."
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

889
De vrouw is deze morgen presentatie gaan geven voor haar studies, daarna op bezoek bij haar grootmoeder. De +dochter komt pas deze namiddag terug thuis. Dus maar even van locatie veranderd en bij ons maatje gaan zitten.

Image


Al vraagt ze nu constant aandacht, dus maar even wachten met spelen tot ze rustig wordt.
Image

Re: Het afdwaaltopic

894
Hehe bedankt iedereen!

@Zenmaster: ga naar een site zoals bv: Imgbb. Upload daar je afbeelding. Selecteer BB code groot met link. Kopieer. Plaats de link hier.

Een trophy posten? => ga naar PsnProfiles, ga naar je afbeelding van je trophy, rechtermuisklik, selecteer URL afbeelding kopiëren, plaats de link hier. Dacht dat je dan wel nog [IMG] er moet rond plaatsen.
Image

Re: Het afdwaaltopic

895
PlayStation dacht dat het leuk was om mij een mail te sturen dat ik Titanfall 2 heb uitgespeeld maar slaat de plank toch volledig mis... :q:
TitanFall 2
Gefeliciteerd! Je hebt de game uitgespeeld!
Goed gedaan, Kolm. Missie voltooid: je hebt het einde bereikt. Neem even een momentje om van je welverdiende succes te genieten!
Bekijk nu je gameplay-statistieken en bepaal je volgende zet. Ga je op jacht naar die felbegeerde platina trofee? Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?

Ontdek prachtige games

Trofeeën gewonnen:
2 goud
8 zilver
40 brons
Resterend aantal trofeeën voor de platina trofee:
0


Wist je dat slechts 29% van alle spelers deze game heeft voltooid?

Je totale gameplay-tijd:
23 uur, 33 minuten

(en nog wat knoppen naar andere games in de store waarvan ze denken dat die misschien interessant zijn)
Volgens hen heb ik de platinum dus al :lol:
Eigenlijk denk ik dat ze vooral wilden proberen om me een andere game te laten kopen, blijkbaar doe ik dat nog niet genoeg :q:
Image

Re: Het afdwaaltopic

896
Tijd om nieuwe games te kopen Kolm. Die backlog van je wordt te klein :q:

Overigens: is Alan Wake aan te raden? Chille game? In de guide lees ik dat de collectibles wel kunnen vervelend zijn als je dood gaat (opnieuw verzamelen).

@Kolm: 9 monkeys of Shaolin staat redelijk goedkoop. Ik zag op PsnProfiles dat je ooit zei dat het mogelijk is de co-op trophy te halen met een tweede controller. Wat met die hardcore playthrough? Is dat te doen, of irritant? Is de game de moeite?

Alan Wake interesseert mij net iets meer dan 9 monkeys of Shaolin.
Image

Re: Het afdwaaltopic

897
Die mailtjes van Sony kloppen wel vaker niet. Ik had tijdje terug mail gekregen over Horizon Forbidden West. Stond in dat ik het hoofdverhaal af had en nog wat trophies moest halen voor de platinum:
Resterende aantal trophies: 133 :lol:

@Ruler, 9 monkeys is goed te doen. Je kan gewoon chapter select doen voor de hoogste difficulty, je bent aardig overpowered na je eerste playthroug
Image

Re: Het afdwaaltopic

899
Als je aan Norriek vraagt dan gaat hij je Alan Wake helemaal aanraden maar ik denk dat hij een beetje biased is wegens 'Alan Wake :love: ' :lol:

En dat niet doodgaan in 9 monkeys is ook per chapter en goed te doen op easy.
ik geloof dat ik hem eerst op easy speelde met zonder doodgaan en dan voor ik laatste chapter deed, dat ik alles opnieuw had gedaan op hoogste. En vervolgens laatste op hoogste zonder doodgaan.
Als je hoogste doet met chapter select, let er dan wel op dat je laatste level als laatste doet, anders popt hij naar het schijnt niet altijd.

Voor die co-op in 9 monkeys had ik idd een tweede account gebruikt lokaal. Ik geloof wel dat enkel de account die de game opstartte de trophy kreeg. Twijfel alleen even of ik alt of een volledige dummy account zonder PSN heb gebruikt. Ik kan trophylist niet vinden op alt...
Image
cron