Re: Wat speel je op dit moment?

2656
Kolm wrote: 12 Jun 2022 20:04 Eindelijk aan de singleplayer van Titanfall 2 begonnen en nu een beetje aan het klooien met die gauntlet run. na 5-6 serieuze pogingen is mijn tijd 50 seconden met 1 enemy vergeten te killen (= 2 seconden straf). Het moet onder de 33.65 voor de trophy.

Tot nu toe is dat wallrunnen in combinatie met aimen nogal misselijk makend :dizzy:

Ook is de game de hele tijd mijn difficulty aan het aanpassen terwijl ik op master begonnen was... Niet zeker welk effect dat nog gaat hebben als ik het pas na de gauntlet weer op master zet :?
Volgens de guide op PSNP zou dat eerste level er niet toe doen...

Edit: Ondertussen op 42.70 geraakt maar plots had ik een gewone frag grenade vast... en als ik bij de arc grenades sta kan ik ze niet 'oprapen' :(
Een maat van mij heeft deze enkele jaren geleden ook behaald! Was grote onzin vond hij haha. Maar ik krijg een beetje flashbacks terug naar de gun range van mw2 waarbij je ook onder de 19 sec moest zitten en waarbij ik wel wat heb liggen ragen :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2657
Mr.Wolf wrote: 13 Jun 2022 11:28 Een maat van mij heeft deze enkele jaren geleden ook behaald! Was grote onzin vond hij haha. Maar ik krijg een beetje flashbacks terug naar de gun range van mw2 waarbij je ook onder de 19 sec moest zitten en waarbij ik wel wat heb liggen ragen :p
Het is ondertussen gelukkig gelukt! :D
Dit soort trophies is voor mij altijd een beetje dubbel...
Eens ik hem heb gehaald geeft het wel voldoening maar 3-4u hetzelfde stukje lopen voor 1 bronzen trophy... :dizzy:
Dat zit al wat in de categorie van Auf Wiedersehen Petrovic in GTAIV: Alle online modes/races (100+) winnen voor slechts 1 bronzen trophy.

Ik kan alleszins nu 'rustig' verder op master difficulty :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2658
Heb gezien dat je ondertussen de trophy behaald hebt.
Ik herinner mij dat ik er ook paar uur mee bezig ben geweest, ik weigerde verder te gaan met het verhaal totdat ik die trophy had! :D

Het was voor mij ook vooral die laatste ruimte wat moeilijkheden bracht. Je moet hoog genoeg zitten en genoeg snelheid hebben om daar ver genoeg te raken om die laatste vijand te kunnen raken.

Ik heb het verhaal wel 2x gespeeld, omdat ik niet goed wist wat ik moest verwachten van Master Difficulty. Achteraf gebleken was het redelijk te doen, maar het hielp dan ook dat ik wist wat er op mij afkwam sommige stukken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2659
NTGSruler wrote: 13 Jun 2022 16:24 Heb gezien dat je ondertussen de trophy behaald hebt.
Ik herinner mij dat ik er ook paar uur mee bezig ben geweest, ik weigerde verder te gaan met het verhaal totdat ik die trophy had! :D

Het was voor mij ook vooral die laatste ruimte wat moeilijkheden bracht. Je moet hoog genoeg zitten en genoeg snelheid hebben om daar ver genoeg te raken om die laatste vijand te kunnen raken.

Ik heb het verhaal wel 2x gespeeld, omdat ik niet goed wist wat ik moest verwachten van Master Difficulty. Achteraf gebleken was het redelijk te doen, maar het hielp dan ook dat ik wist wat er op mij afkwam sommige stukken.
Bij mij ging dat laatste stuk in die open ruimte wel goed (als ik het haalde tenminste), maar die paar vijanden na de tweede arc grenade en voor je in die ruimte komt... Daar was ik heel lang te traag met mikken waardoor je snelheid er plots uitvalt. Ook in het begin dat stukje tussen eerste arc grenade en goed onder de muur doorkomen... Of ik kwam veel te vroeg neer waardoor de slide me niet tot voorbij de muur bracht of ik kwam tussen de rotsjes terecht of mijn launcher shoot net naast de rots waar de eerste vijand naast staat... :L:

Oh well, het is gelukt, dat is het belangrijkste :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2663
Jep... lijkt het dat die arc grenade precies in de midden van alle 3 komt, toch geen enkele dood door de rotsjes waarschijnlijk. Net tegen de muur was ideaal, dan maakte het niet echt heel veel uit of hij wat meer naar links of rechts was ipv in de midden.

Stomme was ook dat je dat soms pas wist aan het einde van je run... :L:

Hahaha herkenbaar. Doe je een goede tijd, denk je van yes, gaat lukken, heb je 1 of 2 vijanden niet dood....
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2665
Titanfall 2

Ondertussen in missie 5 deel 2 aangekomen. Ben van eerste keer op master aan het spelen en dat valt tot nu toe redelijk goed mee. Paar plekken gehad waar ik even een beetje vast zat omdat je ook wel een beetje geluk moet hebben met hoe de vijanden staan na een respawn. Bv: Vervelende vijand met een schild stond soms wel met zijn rug naar mij en soms niet. Indien niet was het vaak insta death nog voor ik in cover was :L:

Ik haal niet alle misc trophies van de eerste keer omdat sommige dingen op master heel erg lastig zijn maar wel zoveel mogelijk natuurlijk. De collectibles ook allemaal gehaald tot nu toe :)

@zenmaster: Hier staan ook 2 tv's in de living, eentje voor bij salon en eentje achter bij eettafel. Kwestie dat het anders onmogelijk is om 2 gamers tegelijk in huis tevreden te houden :P
Maar het is ook wel handig om soms iets in mijn eentje te boosten :saint:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2666
Begint toch wat te vlotten precies, in Titanfall 2.

Haha. Ik zou het helemaal niet erg vinden, twee tv’s naast elkaar. 🙂 Heb het bij een vriend ook al gezien. De ene gamed met de koptelefoon, de andere kijkt Netflix. Maar hier trekt het nu op niet veel. Is een verouderde, veel kleinere tv. 😅
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2668
Edge of Eternity
Prima gameplay, grafisch geen topper, veel pop in. En glitched items

@kolm
Mocht je er ooit aan beginnen:
Je moet 100 kristallen bloemen vinden in de game. Soms als je een bloem oppakt registreerd ie niet. Je moet dan inventory kijken hoeveel je er hebt, game saven, bloem pakken, inventory kijken of je er 1 meer hebt, zoja saven. Anders game laden.

Andere bug is dat als dat gebied in geladen wordt soms bloemen al open zijn en je die dus niet meer kan oppakken. Zodra een gebied geladen is zijn alle bloemen in dat gebied ook ingeladen en dat kan je niet veranderen.
Ik had dat zonet ook, 2 bloemen waren al open, dus mijn save (voordat ik in dat gebied was) opnieuw geladen en toen ben ik het hele gebied afgerent voor de bloemen en gelukkig nu wel allemaal.
Maar heb dan ook alleen de bloemen gepakt en teleporters aangezet.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2669
@Marty: Bedankt voor de waarschuwing! :D

Gisteren Master difficulty uitgespeeld in Titanfall 2.
Uiteindelijk was 1 boss erg lastig (Viper) omdat je weinig cover had en die cover werkte dan ook nog niet goed of amper voor bepaalde aanvallen. Als je health wilde moest je ook volledig in het open gedeelte gaan staan waardoor je eventuele health alweer kwijt was tegen dat je in cover was.
Overal las ik om de auto aim wapens te gebruiken tot ik een video vond om een laser wapen te gebruiken wat ik echt superslecht vond tot dan toe. Wat bleek: Dat wapen kon je chargen en dan ging er bijna een heel blokje per hit af bij die vijand :O

Daarmee al snel tot halverwege zijn health gekomen waar ook een checkpoint is. Dan nog een hele tijd zitten klooien omdat hij na checkpoint altijd begon met een zware aanval waardoor het vaak (bijna) insta death was en als ik daar door kwam dan had ik vaak dat ik hem kwijt was voor de laatste 1-2 hits om hem neer te krijgen. Tot ik dan plots een supergoed moment had en hem 4 keer op rij wel vol raakte met een charged shot, dan was het al klaar :D

Ik wacht nog even met de laatste 2 trophies die ik mis voor de platinum, bedacht me dat ik bijna aan 16.000 zat en verder nog niks op het oog heb daarvoor. Moet ik wel eerst nog 150 andere trophies vinden :lol:

Overigens was het poppen van trophies in deze game verre van perfect... Heel veel trophies die erg laat popten, 2 keer zelfs zo laat dat ik al reload checkpoint had gedaan om het opnieuw te proberen. Vaak dat in de pop-up van de trophy ook een blauw vierkantje met witte trophy stond ipv de eigenlijke trophy afbeelding. En toen ik waarschijnlijk tegelijk met de baas doodging, kreeg ik wel de trophy om de baas te verslaan maar moest ik dus alsnog de baas opnieuw verslaan :L:

Gelukkig dat de trophies wel altijd popten en ik verder geen last had van trophyglitches :relief:
Hoewel... ik heb de trophy niet voor een stealh melee kill while cloaked... Ik weet dat ik het minstens 2 keer gedaan heb volgens de opgegeven regeltjes: Cloaked, van achteren en R3 prompt zichtbaar als je op R3 duwt :?
Maar bon, dat zal ik nog wel is opnieuw proberen dus...
Image
cron