Nice. Lijkt mij wel nog een héél werk
En je hebt toch een tweede versie gekocht om in de doos te laten om binnen paar jaar voor véél geld te verkopen?
Re: Je laatste aankoop (geen games)
1818Wel een mooi resultaat!
Valt me wel opnieuw op dat er in de baseplate allerlei kleurrijke blokjes zitten waar je uiteindelijk niets meer van ziet. Meestal kleuren die eigenlijk redelijk zeldzaam zijn en blokjes die geen echte functie hebben. Bij technic zijn soms blokjes een felle kleur zodat ze later beter opvallen en je goed kan zien hoe iets erop moet komen.
Bij andere sets zoals de BrickHeadz heb je die kleurrijke maar onzichtbare blokjes ook en ergens verbaast me dat, ik zou denken dat het voor hen goedkoper is om een meer mainstream kleur te nemen voor die onzichtbare blokjes
Valt me wel opnieuw op dat er in de baseplate allerlei kleurrijke blokjes zitten waar je uiteindelijk niets meer van ziet. Meestal kleuren die eigenlijk redelijk zeldzaam zijn en blokjes die geen echte functie hebben. Bij technic zijn soms blokjes een felle kleur zodat ze later beter opvallen en je goed kan zien hoe iets erop moet komen.
Bij andere sets zoals de BrickHeadz heb je die kleurrijke maar onzichtbare blokjes ook en ergens verbaast me dat, ik zou denken dat het voor hen goedkoper is om een meer mainstream kleur te nemen voor die onzichtbare blokjes
1820Nog twee sets gekocht:
Een kleine: Bonsai met 878 blokjes
Een grote: Ghostbusters Ecto-1 met 2352 blokjes
Een kleine: Bonsai met 878 blokjes
Een grote: Ghostbusters Ecto-1 met 2352 blokjes
1823De Bonsai staat. 200 onderdelen liggen los in de bloembak als opvulling
Ghostbusters gaat wel even wat tijd inbeslag nemen
Ghostbusters gaat wel even wat tijd inbeslag nemen
1825Ik had al een Harman kardon citation 300 luidspreker. En nu dat mijn Philips soundbar het heeft begeven leek dit mij een logisch keuze.
Harman kardon citation MultiBeam 700
Harman kardon citation MultiBeam 700
1826Die is duurder dan de Ghostbusters.
Nu ongeveer 3 uurtjes aan het bouwen: En dit zijn pas 6 zakjes... nog 18 te gaan
1829Mooi!
Ik heb hem ook ergens in mijn lego backlog zitten maar een beetje plaatsgebrek om alles te bouwen op dit moment...
Ik heb zelf net deze gebouwd, die is wat kleiner
McLaren Senna GTR
Ik heb hem ook ergens in mijn lego backlog zitten maar een beetje plaatsgebrek om alles te bouwen op dit moment...
Ik heb zelf net deze gebouwd, die is wat kleiner
McLaren Senna GTR
1830Hebben we nu een Lego backlog ook al??
Das ook leuk die McLaren. Tof gedaan!
Das ook leuk die McLaren. Tof gedaan!