Met die trophy van div 4 kan ik mss helpen. Denk dat ik daar wel inzat dus normaal krijg je die dan bij een co-op?
Moet ik het alleen even opnieuw installeren.
Klopt. Heb ik zo gedaan met Fsterchele die een speler had met 200 matches.Sanity penguin wrote: 06 Jun 2022 00:01 Ok want die techniek lukt bij fifa21 wel dacht ik. Of da's mss voor die trophy om 200 matches met een speler te doen.
Jij krijgt de punten voor de divisie waarin ik speel. Dat maakt dan ook wel dat we uitkomen tegen spelers uit divisie 4.NTGSruler wrote: 07 Jun 2022 14:26 Nice! Wat een team!
Geen idee, ik vermoed als we met jou team spelen in co-op de punten naar jou gaan? Geen idee als ik als "2e speler" ook iets krijg.
Tuurlijk, geen probleem om wat te spelen. Aftrek punten is er inderdaad ook, dus hopelijk gaat dat meevallenNTGSruler wrote: 07 Jun 2022 15:35 Maar ook de punten afgetrokken voor een verlies van Div 4
Dus jij zou het zien zitten om dus x-aantal wedstrijden in co-op te spelen totdat ik Div4 bereik? Je hebt geloof ik 1250 punten nodig om Div4 te bereiken. Ik zit denk ik nog niet eens halfweg. Ik zat boven de 800 punten, maar ben nu eronder gezakt na 3 verliesmatchen gisteren...
Ik hoop dat de trophy unlockt door een wedstrijd te spelen in Div4 in co-op, maar ik reken er toch niet op.
Geen idee wanneer jij dat eens zou kunnen proberen? Eventueel vrijdag of zaterdag zou wel lukken voor mij?
Die divisiepunten zou je ook moeten krijgen. Gaan we snel weten na 1 match natuurlijk maar zou wel moeten. Of ik nu zak maakt niet uit, platinum is toch binnen. Sindsdien Fifa20 niet meer aangeraakt en heeft ook geen weerslag op huidige versie ofzoNTGSruler wrote: 07 Jun 2022 15:41 Dan hoop ik dat je niet een Divisie lager belandt, door mijn fantastische FIFA skills
Is goed. Ik laat iets weten om samen eens te proberen.
Had nog een edit gemaakt in mijn vorige post, geen idee als je dat nog heb meegekregen.
Return to “Sport- en racegames”