Re: Wat speel je op dit moment?
2701@Zenmaster: ik veronderstel dat het deze game is?
@Kolm: weer ééntje voor jou: deze game staat dus niet in mijn downloadlijst op PS3.... Echter was ik er altijd van overtuigd dat ik deze game ergens eens had toegevoegd aan mijn lijst. Dus speciaal de store geopend op mijn PS3, wat 5 minuten duurde ofzo tegen dat die ingeladen was, en toen ik de game opzocht kreeg ik dus bovenstaande op de foto. Funny fact: op de store via de PC komt deze game zelfs niet tevoorschijn... Sony toch.
@Zenmaster: hier is de deal. De game is momenteel aan het downloaden op PS3. Als Kolm wilt helpen, zijn we met drie, dan kan ik ondertussen ook alle multiplayer trophies halen, zonder de level 60 rank natuurlijk. Hopelijk wil jij mij dan tussendoor, als het beide past, wat helpen met het levelen naar rank 60 zodat het wat sneller gaat.
Rise of The Tomb Raider: deze ga ik installeren op de PS5. Laat we zeggen dat deze game dan mijn volgend "project" wordt om 100% te halen. Dus doen we dan eens de co-op wel.
Even duidelijk zijn: ik wil eerst mijn focus leggen op MGS V platinum halen, dit sleept nu al lang genoeg aan. Het gaat wel nog even duren, maar geduld is een schone deugd. Eveneens ben ik tegelijkertijd bezig met RDR2 rank 50 te halen zodat ik die online trophies kan afvinken en ooit eens de singleplayer kan beginnen dan.
Anders heb ik naar mijn goesting teveel games die ik gestart ben, en dat vind ik niet zo leuk.
Dus als je hier mee kan leven dan zijn deze 2 Tomb Raider games mijn volgende games die ik start na MGS V en online trophies RDR2. Fifa 20 wil ik ook nog even tussendoor een trophy boosten hopelijk, maar ik hoop dat dit ergens binnenkort al kan.