Al zal ik dan de kids niet bij me moeten hebben...: na 1x opnieuw proberen beginnen die al te 'zeuren' wanneer ik nou met het volgende level verder ga
Crash Bandicoot 4
1Ik ben hier gisteren (met de kinderen) aan begonnen en wist dat deze pittig zou zijn om voor platinum te gaan, al kon ik me niet voorstellen dat het nog pittiger dan de Crash 1 DLC kon... Wie weet komen er na wat oefening weer wat skills terug van 'vroegah', maar jeetje: ik vind de levels halen soms al pittig, laat staan als je alles in 1 run op snelheid goed moet doen... Maar ja: Crash 1 DLC was ook behoorlijk pittig, dus misschien dat dit me ook uiteindelijk wel lukt... 
Al zal ik dan de kids niet bij me moeten hebben...: na 1x opnieuw proberen beginnen die al te 'zeuren' wanneer ik nou met het volgende level verder ga
. Laat staan als ik minimaal 10 pogingen doe om iets eindelijk 'goed' te halen, haha!