#122: Spider-Man Miles Morales
Leuk maar de New game+ verplichting was hier overbodig.
Re: Pronken met je Platinums
4292Platinum #320: Doom Eternal PS4
@Sanity: New game+ is in de meeste gevallen onnodig en gewoon een manier om de game te proberen rekken door er een trophy aan te koppelen
4298Ik had nog ongeveer 25 minuten over. Dus is prima te doen. Je moet alleen even weten wat noodzakelijk is om verder te komen
4299Afgeklokt op 1u42. Paar keer dom dood gegaan (1x bij de Zurks in de sewers en dan 2x(!) bij waar je die twee bots moet opsluiten. Dus ja, dat telt al gelijk wat minuten erbij. Maar al bij al vrij vergevingsgezinde tijd die ze erop plakken.Marty wrote: 26 Jul 2022 07:11Ik had nog ongeveer 25 minuten over. Dus is prima te doen. Je moet alleen even weten wat noodzakelijk is om verder te komen
4300Platinum 417: Goosebumps: The Game
Platinum 418: The Crew 2
Platinum 419: Ultra Age
Platinum 420: Xuan Yuan Sword VII
Platinum 421: Dead Cells
Platinum 422: Stray
Platinum 423: Grid Legends
Platinum 418: The Crew 2
Platinum 419: Ultra Age
Platinum 420: Xuan Yuan Sword VII
Platinum 421: Dead Cells
Platinum 422: Stray
Platinum 423: Grid Legends
4301Nice!
Was Dead Cells goed te doen met de update? Er is ondertussen ook een hoop DLC zag ik
Was Dead Cells goed te doen met de update? Er is ondertussen ook een hoop DLC zag ik
4302Dat wil ik ook graag wetenKolm wrote: 27 Jul 2022 19:43 Nice!
Ik ben nu tot de throne room geraakt. Maar ik heb geen idee of dat ver is of niet.
4303Ja dan is ie goed te doen. Het is dan meer een metroidvania zonder de rogue like elementen.
Alles op minimaal zetten en oneindig respawn is het een eitje. Elke keer als je de game mid level verlaat wordt dat je savepunt. Ga je dood herstart je van die plek.
@gamerke.
Das ver in de game.
Dlc koop ik nog wel een keer in de aanbieding. Er zijn een paar dlc's gratis en 3 waar je voor moet betalen
Alles op minimaal zetten en oneindig respawn is het een eitje. Elke keer als je de game mid level verlaat wordt dat je savepunt. Ga je dood herstart je van die plek.
@gamerke.
Das ver in de game.
Dlc koop ik nog wel een keer in de aanbieding. Er zijn een paar dlc's gratis en 3 waar je voor moet betalen