Waarvoor kan je dat gebruiken als je een smart tv hebt?gamerke1992 wrote:Chromecast
Re: Je laatste aankoop (geen games)
92Ik gebruik het vooral om films af te spelen bij mijn vriendin. Dan krijg ik via plex een mooie interface zoals bij Netflix. Thuis ga ik het ook wel gebruiken, want die chromecast werkt veel vloeiender dan de smart functies van mijn smarttv.dividedx11 wrote:Waarvoor kan je dat gebruiken als je een smart tv hebt?gamerke1992 wrote:Chromecast
94
niet gekocht, maar gekregen als vevroegd verjaardagscadeau.
nu nog mensen vinden om het mee te spelen -_-
nu nog mensen vinden om het mee te spelen -_-
97Voor datzelfde geld kan je toch wel iets deftigers gaan halen dan oreos, niet?dividedx11 wrote:Een pakje oreos want ben mijn eten vergeten...
98Was een broodje vergeten te bestellen op schoolElexus wrote:Voor datzelfde geld kan je toch wel iets deftigers gaan halen dan oreos, niet?dividedx11 wrote:Een pakje oreos want ben mijn eten vergeten...
99A meal fit for a king! Hoewel je mij er absoluut niet mee kan bekorendividedx11 wrote:Was een broodje vergeten te bestellen op schoolElexus wrote:Voor datzelfde geld kan je toch wel iets deftigers gaan halen dan oreos, niet?dividedx11 wrote:Een pakje oreos want ben mijn eten vergeten...
OT Had wat problemen met mijn Acer smartphone (verloor altijd contact met de simkaart. Achtergelaten bij Vandenborre ter herstellen, maar kwam nog meer gehavend terug. Bij het opzetten vlogen de meldingen je om de oren en de batterij werd wel heeel warm. Gelukkig getest aan de balie toen en uieindelijk heeft VDB hem zelf teruggenomen (Acer wou niet) en heb ik een andere mogen kiezen. Deze is zelfs duurder dan diegene die ik had.
Tot nu toe zeer tevreden van. Vrij snel en batterij gaat ook vrij lang mee (ongeveer 2 dagen).
100
gekregen van m'n zus voor m'n verjaardag
gekregen van Lexi en Nick voor m'n verjaardag (ook al had ik gezegd dat ze niets mochten kopen, de snoodaards!)
gekregen van Lexi en Nick voor m'n verjaardag (ook al had ik gezegd dat ze niets mochten kopen, de snoodaards!)
103moet ge sjust teegn mij zegn xdLigeiro wrote: gekregen van m'n zus voor m'n verjaardag
105Google cardboard, ik ben benieuwd (zal nog een tijdje duren voor het toekomt)