Re: Wat speel je op dit moment?
2746Wolfenstein The New Order nog eens opnieuw aan het spelen op PS3, daarna beginnen aan Wolfenstein II, CoD Cold War en CoD Vanguard op de PS4.
Misschien een beetje ver gezocht maar: het doet mij een beetje denken soms aan de God of War games. Daar vind ik dat je soms ook dat overweldigende effect hebt van grote vijanden en veel ineens, die dan ook nog eens elk een andere strategy vergen om ze te doden. Dit zijn natuurlijk wel momenten in games waar de frustratie serieus naar boven kan komen.Kolm wrote: 25 Jul 2022 13:33 Doom Eternal Acient Gods Part 1 DLC een eerste keer uitgespeeld en... wat een bullshit...
Alle gevechten zijn eigenlijk gewoon: Gooi alle zwaarste vijanden erin, bij voorkeur minstens 2-4 tegelijk van minstens 2 soorten waardoor er niet eens de ruimte meer is om rond te lopen want de omgeving van de gevechten is ook telkens minstens de helft kleiner. Keertje gehad dat er een soort reus met hoorns met 4 exemplaren tegelijk spawnde rond mij terwijl er niet eens plaats was voor ze en ik dus niet eens een beetje afstand kon nemen. 1 zo'n gevecht kan dan makkelijk 20-30 minuten duren en 1 DLC missie duurt nu al snel 2-3u waar het in de main game 1u was.
Verder lijkt het ook alsof ik op hard speel ofzo ipv op het allermakkelijkste niveau. De combinatie van al het bovenstaande zorgt daar eigenlijk voor. Het leuke is er nu echt wel vanaf dus.
Ik moet nu nog een extra live run doen van deze DLC maar ik denk dat ik bij de laatste DLC meteen de extra live run start, er zouden daar geen secret encounters of slayer gates in zijn en dat was de enige reden waarom ik het eerder niet had gedaan. Achteraf bleek dat het eigenlijk telkens wel mogelijk had geweest...
Succes!zenmaster wrote: 27 Jul 2022 13:13 Hier begonnen met de PS4 versie van Zone of the Enders 2. Als chill tussendoortje. Hoop ik toch, dat het een tussendoortje wordt, want het is al een tijd geleden dat ik het origineel op PS2 uitgespeeld heb.
Ik vond die echt top! Leuk verhaal en vooral goeie humor.Sanity penguin wrote: 28 Jul 2022 10:03 Marvel's Gardians of the galaxy opgestart. Nog niet lang gespeeld maar het bevalt mij.