Toch respect voor u hoor. Ik heb de game nu voor de eerste keer uit en als ik zie welke trophies ik zou moeten halen voor de platinum, zou ik niet weten hoe ik er aan moet beginnen.Marty wrote: 27 Jul 2022 22:09 Ja dan is ie goed te doen. Het is dan meer een metroidvania zonder de rogue like elementen.
Alles op minimaal zetten en oneindig respawn is het een eitje. Elke keer als je de game mid level verlaat wordt dat je savepunt. Ga je dood herstart je van die plek.
@gamerke.
Das ver in de game.
Dlc koop ik nog wel een keer in de aanbieding. Er zijn een paar dlc's gratis en 3 waar je voor moet betalen
Re: Pronken met je Platinums
4307Cursed sword trophy is het lastigst als je de blueprint al hebt gemaakt.
Zoniet: genoeg cellen bewaren, tot je bij laatste checkpoint bent voor de eindbaas. Daar maak je het zwaard, die doe je in je backpack. Als je in het level van de boss bent drop je dat zwaard, versla de boss en pak daarna de cursed sword weer op. En dan gewoon door de afvoer het level verlaten.
Op die manier hoef je niet het hele spel te spelen met de cursed sword op zak ( 1-hit en je bent dood)
Maar deze is echt wel te doen. Jij hebt hades platinum
Zoniet: genoeg cellen bewaren, tot je bij laatste checkpoint bent voor de eindbaas. Daar maak je het zwaard, die doe je in je backpack. Als je in het level van de boss bent drop je dat zwaard, versla de boss en pak daarna de cursed sword weer op. En dan gewoon door de afvoer het level verlaten.
Op die manier hoef je niet het hele spel te spelen met de cursed sword op zak ( 1-hit en je bent dood)
4308Die blueprint heb ik al en gelukkig nog niet met cells gekocht.Marty wrote: 31 Jul 2022 21:43 Cursed sword trophy is het lastigst als je de blueprint al hebt gemaakt.
Ik ga zien of ik er eventueel voor zou gaan. Nu speel ik de game vooral omdat ik het leuk vind en hoop ik dat er een heleboel trophies zo al spontaan zullen unlocken.
Ik heb bijvoorbeeld moeite om het uit te spelen met 1 boss cell. En ik denk dat je tot 5 ofso kan gaan?
Vallen die dat je alle bazen moet verslaan zonder ook maar 1 keer geraakt te worden dan mee?
4309Dan heb je die snel gehaald. Ik had hem pas op het eind een keer.
Als je alles op minimaal zet is de no hit best makkelijk. En je moet je parry window vergroten. Lastigste vond ik de oog baas
Mijn eigen filmpjes:
Als je alles op minimaal zet is de no hit best makkelijk. En je moet je parry window vergroten. Lastigste vond ik de oog baas
Mijn eigen filmpjes:
4311Platinum #322: Last Stop PS4
Interessant verhaal, misschien nog is opnieuw spelen op PS5 om dingen die ik nog niet doorhad te ontdekken. Ergens achteraf bedacht ik me al een paar keer 'oooh... zo zat dat toen eigenlijk...'
4313#124: Giardians of the galaxy
Wat een fantastisch spel. Genoten van begin tot einde.
Wat een fantastisch spel. Genoten van begin tot einde.
4314Platinum #323: Lost Words: Beyond the Page
Leuke game die niet te moeilijk wordt en een herkenbaar verhaal verteld + een fantasie verhaal. Soms gaat het wel een beetje traag.
4320Het was pittig, maar op geen enkel moment niet leuk
Ik ga zeker ooit de DLC eens kopen.