Marty wrote: 18 Feb 2022 09:14 Wat is NG? New Game?
Ga je ook daadwerkelijk beide versies spelen dan?
Kolm wrote: 18 Feb 2022 13:24 NG is ook wel bekend als Spirit Hunter:NG en is de opvolger van Death Mark.
Verder is het Japanse Horror in een visual novel gegoten
Of ik beide versies ga spelen is moeilijk te zeggen. Er zijn games waar ik dat wel bij gedaan heb (AC Black Flag, Far Cry 3/4/Blood dragon, Walking Dead, Shadow of Mordor, Saints row gat out of hell) en een hoop waar ik dat niet gedaan heb. Soms is het gewoon een kwestie van ineens weer goesting hebben in een bepaalde game. Enkel bij Far Cry is het alle games/trophylists op 100% willen hebben, dus daar ga ik de PS4 versie waarschijnlijk ook wel van doen, maar niet noodzakelijk meteen na de PS5 versie.
En hoezo meer games uitgespeeld dan jullie bij elkaar? Ik heb er nu 30 uitgespeeld, maar op de eerste pagina staat dat nog op 12. Als ik die 12 door 30 vervang dan kom je er niet meer
Ik doe ook nogal moeilijk dat een game bij mij pas uitgespeeld is als ik alle trophies heb. Daardoor is Far Cry 6 nog steeds niet als uitgespeeld geteld omdat er steeds nieuwe trophies bij kwamen voor ik een keer alles had en ik dus nog steeds een stuk of 5 trophies moet doen. Op die manier speel ik meestal rond de 40 games uit op een jaar met een mix van kort/lang/makkelijk/moeilijk.