Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

287
FGras wrote: 07 Jun 2022 22:27
NTGSruler wrote: 07 Jun 2022 20:35 Vrees met die nieuwe Plus tiers dat de gratis games alleen maar grotere bagger gaan worden.
Er is een goede manier om te communiceren dat je het er niet mee eens bent, gewoon je abonnement stop zetten.
Dat is inderdaad een goede manier. Echter beperkt dit mezelf ook om online te kunnen gamen. Iets wat ik dus zeer regelmatig doe. De gratis games waren vroeger meer dan nu een meerwaarde en leuk. Nu is mijn persoonlijk gevoel dat dat toch minder is.
Vandaar dat ik het een betere oplossing zou vinden dat we gewoon zonder abonnement online kunnen met onze console waarvoor we reeds 400-500 euro hebben betaald. Wil je dan gratis games en klassiekers erbij, dan ben ik volledig akkoord dat er een abonnement betaald wordt.
Image

Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

288
Marty wrote: 07 Jun 2022 21:09 De game Stray wordt dus een ps+ extra tier game. Gaat dus niet naar essentials komen.
Komt er ook geen fysieke versie? Of is die er al…? 😳 Ik keek er wel naar uit, maar ik koop alleen nog games fysiek.

Om die reden heb ik ook nooit een plus abo willen kopen. Ik heb het een jaar gehad puur voor de cloud backups.
Ik volg jullie posts in het topic wel en merk inderdaad dat het regelmatig echt bagger is. Aan de andere kant denk ik dat de totaalprijs nog steeds minder is dan wanneer je die games allemaal gewoon zou kopen of downloaden.
Mij persoonlijk zegt het weinig. Alleen de nieuwe catalogus met oude games lonkt naar mij, maar daarvoor ga ik het voorlopig nog niet doen.

Laat mij duidelijk zijn: ik ben content dat we gratis games krijgen. Alleen is de kwaliteit sinds het begin van het Plus abonnement en nu serieus achteruit gegaan. Meestal haal je jaarlijks wel de kostprijs van het abonnement eruit met games die je anders zou kopen. Al wordt dat ook steeds minder als je kijkt naar God of War bijvoorbeeld deze maand. Iedereen heeft die al gekocht, of kan die via de PS+ Collection gratis downloaden.
Vorige maand FIFA22. Iedereen die die game wou, had die al. + Om hier online mee te kunnen spelen heb je Plus nodig.
Image