Re: Call of Duty Modern Warfare

214
Haha ewel, vroeger wel nog eens aan GM gestaan ervoor :P

Tegenwoordig begin ik er gewoon 's morgens aan als ik thuis ben en er tijd voor heb.

Er zijn trouwens leaks dat old gen en new gen consoles een FOV (Field of View) slider zouden krijgen. Verrassend.

Verder zou het kunnen dat Shepherd (bad guy van MW2 destijds), terug zou komen in de campaign. Benieuwd!
Image

217
Vroeger ooit een keer naar de nachtopening geweest in m'n eigen dorpje bij de videotheek. Volgens mij voor Black Ops 1

Anyway, de beta begint binnenkort en dit is wat je vrij kan spelen voor in de volledige game:
Image

220
Ben je het aan het volgen Marty? Ik grotendeels en moet zeggen, het ziet er weer fantastisch uit. Maar das al enkele jaren zo. Benieuwd wat de streamers ervan vinden.
Dead Silence zou alweer een field upgrade zijn en geen perk. Het doet denken aan MW19 met aanpassingen.

Ben nog niet helemaal overtuigd, wil het eerst zelf eens spelen. Maar dan nog... Toch, een goede CoD kijk ik echt wel naar uit. Jammer dat er nog geen bevestiging is of we een traditionele prestige mode krijgen of het weer seasonal bullshit wordt. Dat laatste waarschijnlijk..

Verder is er bevestiging van terug Special Ops (2 persoons missies).
Er zit ook een 3th person mode in (schitterend :love: => originele MW2 veel gespeeld).

DMZ mode komt samen met Warzone 2.0 op 16 november. DMZ zéér benieuwd naar.

Multiplayer: attachments die je unlocked en die je kan gebruiken op andere wapens zijn ook voor dat wapen unlocked. Gedaan met elk wapen te moeten grinden voor alle attachments.

Gunsmith ziet er echt wel ziek uit!! Er zijn nu "receivers" waar je een gans wapen kan transformeren. Bijvoorbeeld de M4 kan ineens omgevormd worden tot een M16.

Multiplayer maps gaan meer traditioneel zijn (3 lane) en compacter.

Zwemmen is mogelijk en geïntegreerd in multiplayer (onder water enkel schieten met secundaire gun).

Nieuwe mode invasion (ground war mode) => 20 vs 20 met elk team 20 AI teamgenoten. Benieuwd hiernaar.
Image

221
Blijkbaar zijn de streamers/influencers niet echt overtuigd van WZ 2.0.

Ik moet zeggen van wat ik ervan gezien heb, het véél aangenamer lijkt om te spelen. Pace is voorlopig vertraagd, en het heeft héél wat weg van Blackout. Je hebt terug een rugzak waar je zaken kan verzamelen, al zullen er daar waarschijnlijk wel aanpassingen nog nodig zijn.
Verder is er geen toegang tot loadouts, wat ik een win vindt. Maar dat was voordien al één van de grootste klachten, en deze build (Alpha) was specifiek voorzien zonder loadout. Dus ik zie het wel nog terugkomen jammer genoeg.

Verder split de grote cirkel in 3 kleine cirkels om dan op het einde terug samen te komen. Interessant.

Véél AI ook in WZ 2.0 die strongholds bewaken waar je dus goede loot kan vinden.

Nieuwe Gulag waar je 2 vs 2 speelt. In de Gulag wordt je dus teammate en moet je samenwerken om een key te bemachtigen van de bewaker (AI) om zo te ontsnappen. Was allemaal nog niet 100% duidelijk.

DMZ is dus bevestigd, maar hebben we niets van gezien jammer genoeg. Zéér benieuwd naar deze mode.
Image

224
Nice! => wel nog geen SBMM ofzo aanwezig :lol:

Wapens klinken echt zalig!

Wat vindt je er tot nu toe van Marty? Lees vooral mixed ervaringen van zéér goed tot copy van MW19 (wat mij grotendeels zo lijkt?)

Getwijfeld gisteren, maar heb de game nog niet gepreorderd.

Open béta: is vanaf morgen, maar ik kon gisteren de béta nog niet downloaden, misschien deze avond? Of zal morgen pas zijn? Toevallig weet wanneer we dan kunnen spelen? Morgen tijdens de dag al, of pas s'avond? Want anders zal het voor maandag pas zijn.
Image

225
Sbmm is wel aanwezig, potjes hiervoor had ik kd van 0.3 tot 0.5 :lol:

Of het komt doordat ik aim assist op de black ops manier heb ingesteld. Eerste potje was meteen die van de clip. (Kd van 4.4)

Als begin tijdstip zelfde is als de pre order beta begint het om 18 of 19 uur.

Ik vind de game prima. Maar speel meestal alleen tdm of domination. En dat is ook wat in de beta zit.

Hopelijk wordt het iets makkelijker in het weekend als niet alleen de die hardst de game kunnen testen.

Ik kan eerlijk niet zeggen of het veel op mw1 lijkt die game al zo lang niet meer gespeeld.
Image