Ik zie nu overal skate rails enzo
Omdat ik zelf ook nog een beetje skate valt me dat sowieso soms wel op, maar nu is het helemaal erg
Nog een productieve avond verder en ik heb enkel nog de hard get there's over van bullring en skate heaven!
Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd maar ze zouden tot de lastigste behoren...
In THPS1 zijn ook alle gaps gedaan en ook van een paar kleinere levels in THPS2.
De hard get there van school 2 heeft me redelijk lang bezig gehouden. Je moet daar heel veel en lang grinden en een manual houden. Pas toen ik aan het begin een wallride deed voor een bepaald stuk, later ergens een grind over een basketball ring (die je eerst moet omgooien) deed en op het allerlaatste over lockers grinden ipv overal manual te houden, kwam ik in de buurt van de laatste rail.
Alleen sprong ik er de eerste keer overheen
De tweede keer haalde ik het einde van de rail niet, dat was nodig voor de gap te laten tellen.
Maar de derde keer was weer de goeie keer
Marseille heeft me ook vrij lang bezig gehouden omdat deze met max stats net moeilijker wordt. Dus moest beetje zoeken naar goede stats om beter haalbaar te maken.
Venice beach was ik voorbereid op de hel als ik alles zo las. Ik ben er ook wel even mee bezig geweest maar zeker niet zo lang als school 2 bv. De eerste gap wist ik wel hoe ik ervoor kon zorgen dat hij wel triggerde maar dat wilde nog niet zeggen dat hij altijd triggert natuurlijk. De U-bocht daarna naar een grind die snel genoeg is voor de volgende gap was eigenlijk mijn echte probleem om die goed te krijgen. En dan als die goed was, moest je nog is een korte bocht doen om goed voor de rij tafels uit te komen waar je over de hele lengte een manual moet doen. En die tafels triggeren ook niet altijd, je moet echt vanaf het begin beginnen. De eerste keer dat ik dus tot het einde kwam, had die niet geteld
Skatestreet heb ik in een andere volgorde gedaan dan de versie uit de lange guide uit PSNP. Vanuit een manual in die bowl geraken, zelfs met een acid drop... ik had er nooit de snelheid voor terwijl ik in het begin veel te snel ging om over dat kleine muurtje te gaan op de manier dat hij het doet met die air, je kan ook gewoon grinden en springen bij muurtje