Big Boss is gisteren aangekomen en de MGS4 guide vandaag. Lag uiteindelijk niet aan de postbodes zelf, maar wel aan het updaten van de status.
Bedankt voor de info! Ik wil er heel graag nog één, maar de (financiële) situatie is nu wat veranderd… September was een dure maand met al die hobbies en de oudste gaat naar het 1e middelbaar.
Zou dan eerst eventueel de Switch moeten verpatsen.
Ik houd vanaf nu al zeker die twitter in’t oog. Merci!
Re: Je laatste aankoop (geen games)
1877Ik snap je volledig. Met die energiecrisis tegenwoordig...
Check trouwens PS5 topic. Leuk nieuws dat ik daar seffens post..
Check trouwens PS5 topic. Leuk nieuws dat ik daar seffens post..
1878Energiecrisis onder andere, maar we zijn al een tijd van plan om een huis te kopen. Zal sowieso pas voor volgende zomer zijn dus eigenlijk kan een PS5 er nog wel af… Maar ja, leg het maar es uit thuis.
1879Haha. Is gewoon broodnodig voor je mentale gezondheid. Opgelost.
1880Had nog steeds geen 2e controller voor ps5 dus deze kwam net op het goede moment
1881Ziet er leuk uit!Mr.Wolf wrote: 28 Sep 2022 19:56
Had nog steeds geen 2e controller voor ps5 dus deze kwam net op het goede moment
1882Die van Van Gogh is nu 99,99 bij bol.zenmaster wrote: 22 Jun 2022 14:04 Hier zijn het vooral de kinderen, maar als ik dan door de rekken loop kom ik altijd wel iets tegen dat ik zelf ook wil.
De Ducati en BMW motoren zou ik willen, de bonsai, de Van Gogh, Wall-E…
De sterrennacht
Zelf ook gekocht. Dus kan ik weer bouwen
1883Die is echt mooi!Mr.Wolf wrote: 28 Sep 2022 19:56
Had nog steeds geen 2e controller voor ps5 dus deze kwam net op het goede moment
Wat Lego betreft, ik ben net aan de McLaren F1 begonnen. (Staat nu voor €117.99 bij Bol)
1884Nice Marty! Zal er eens over nadenken. Ben ondertussen wel al van Sinterklaas verlost, maar Kerstmis voor iedereen gaat weer duur worden...
Die McLaren is ook super mooi!
Die McLaren is ook super mooi!
1885@Zenmaster:
Is wel alleen vandaag die prijs
Optimus Prime ook maar even aangeschaft
Is wel alleen vandaag die prijs
Optimus Prime ook maar even aangeschaft
1886Crap. Da's al te laat dan, haha...
Die Prime is ook wel nice. Ze maken teveel coole LEGO voor adults tegenwoordig.
Iets totaal anders, maar heeft iemand van jullie de camo DualSense?
Die Prime is ook wel nice. Ze maken teveel coole LEGO voor adults tegenwoordig.
Iets totaal anders, maar heeft iemand van jullie de camo DualSense?
1887Die Prime is ook wel leuk
Lego komt teveel leuke dingen, duur en op een gegeven moment weet je ook niet meer waar je ze kunt plaatsen.
Let op bij die camo controller (en ook de headset) is de prijs nu laag maar dat is ook begrensd. Die heb ik niet overigens.
Lego komt teveel leuke dingen, duur en op een gegeven moment weet je ook niet meer waar je ze kunt plaatsen.
Let op bij die camo controller (en ook de headset) is de prijs nu laag maar dat is ook begrensd. Die heb ik niet overigens.
1888Hoe bedoel je begrensd? Ja, ik ben maar aan het kijken. Wou alleen weten als iemand er ene heeft of die in het echt wel mooi is. Zou ook een zwarte kunnen kopen voor €42-43 met bf korting + voucher van GM. Dan heb ik die al voor als ik ooit een PS5 koop.
1889Ik heb (had??) de camo controller. Ik vind het wel een mooie controller. Eens wat anders dan 1 kleurtje. Enig nadeel is nadat ik hem egens had neergelegd ik nu de controller niet meer kan vinden
Waarschijnlijk bedoelt sora dat dit ook een tijdelijke prijs is.
Kun je zwart en camo vergelijken (en rood)
Waarschijnlijk bedoelt sora dat dit ook een tijdelijke prijs is.
Kun je zwart en camo vergelijken (en rood)
1890 zal ergens onder een berg games of LEGO blokjes liggen gok ik!